tillfredställd ! :)

tjo faderittan va fint ja mår!!!
de har vart bra dagar nu asså :)
 
lördagen bjöd på ett hejdundrandess gympass med min nya gympartner Alicia :)
har verkligen hittat min mach from heven! vi  tränar grymt bra tillsammans å vi har massor att ge varandra
ja finner ett stort stöd från denna fantastiska människa å jag utvecklas otroligt mycket när vi tränar tillsammans !
 
efter passet fixade vi oss lite snabbt innan vi mötte upp kollegor och vänner för lite galej :)
en av våra kollegor har en dragshowgrupp som firade 10ård jubileum å bjöd på värsta showen!
allt dom gör, gör dom till förmån för hivpositiva gruppen, en stödörening(?) där man kan få ekonomisk hjälp
då livet rasar samman.
ja blir så berörd av den här typen av o-egoistiska handlingar å tycker att de e vansinnigt häftigt att
dom under sina 10 år samlat ihop över 350.000 kronor för detta - så beundransvärt!
tyvärr inser jag att mina mobilkamrabilder e helt sunkiga men en fin bild fick jag i alla fall
tillsammans med en av mina fina bäbisar :)

hittade också en länk me lite gobitar från showen, mina favvonummer e utan tvekan gullefjun å carola :)
http://www.youtube.com/watch?v=5NalURcBnmE
 
hittade också detta på min vänns fejja men ja kan inte garantera att alla kan se den  :)
men hej pröva - ja lovar er ett gött skratt !!
 
http://www.facebook.com/photo.php?v=130269013692257&set=vb.100001274786103&type=3&theater
 
japp pumor är va dom är!
nästa gång ni handlar på ica södra station så tycker ja att ni ska stoppa en slant eller tre i positiva gruppens bössa i kassan!!!
 
söndagen bjöd även den på ett träningspass - bendag!
men ja har ju inte vart helt kry under slutet på denna veckan
har kännt mig lite febrig, snorig å trött, å när ja vaknade i lördags kl 7 på morgonen efter typ 1½ timmes sömn
å kände att ja hade ont i halsen  ville ja dricka nått varmt å samtidigt få i mig en värktablett så ja fixade en 
panodil brus  men eftersom ja typ va sovandes så tänkte ja mig inte för utan tog en redig klunk
å typ skollade hela käften :/ har fortfarande blåsor på tungan !!!
hur som helst kände jag att ben tar så jäkla mycke energi att träna, så ja tog beslutet att
hoppa benträningen å satte därför igång med att mörda mina armar å axlar :)
sen blev ja magiskt mycke piggare så färför gick ja upp å körde ett halvt benpass :)
 
efter passet fixade ja till mig lite å drog till min bror som fyllde år för ett par veckor sedan
 
han bjöd på riktigt god mat å jag hade bestämt mig för att för en gång skull äta de som bjöds å
inte må dåligt över det :)
min bror e väldigt duktig i köket å dagen till ära hade han gjort sin parad meny :)
en himelskt god minestronesoppa till primo, en gudomlig pasta bolognese  som secondo å tiramisu till efterrätt
ja har ju inte ätit pasta sen i maj å inte kolhydrater sen i juni typ och sötsaker de e fasen inte ofta,
så igår njöt jag kan ja meddela!!!!
 
idag efter jobbet va ja åter på gymmet me bästa Alicia :)
kände mig ganska trött efter förra veckans 7 pass :) men när Alicia kastar ur sig att hon
ett förflutet med boxhandskar så sken jag upp som ett barn på julafton :)
dagens träningspass va bestämt å inget kunde ändra mig hahah
så under en timme har Alicia lärt mig massor av oliga slag å sparkar å knäningar :)
SÅÅÅ JÄÄVLAAA ROOOOLIIIGTTT!!!!
asså helt sjukt jobbigt men så jäkla kul!
detta e nått ja länge velat pröva å ja kan säga att detta absolut inte va sista gången!
ja kan säga att detta ee så sjukt bra träning!
å dessutom har vi varvat "ronderna" med armhävningar å plankor :)
att dessutom ta emot Alicias slag me kuddarna e fan inte å leka me- jävlar i min lilla låda kärringen har krut i nävarna!! :)haha hon förvandlas fan till ett monster å ja va nog inte så långt efter :)
så jävla skönt att slå ur sig alla aggressioner!!!
kan meddela att ja kommer ha så duktig jävla träningsvärk imorgon!!
mina händer skakar fortfarande nu 5 timmar senare å ja börjar få märkliga nyanser på händer å
handleder :)
ja tror faktiskt att ja lyckades få in ett par riktigt fina träffar :)
asså ja vill ju gärna göra rätt från början å ja e lite av en perfektionist å vill gärna va proffs direkt va ja än gör :)
ja e så glad över att jag oftast e jävligt lättlärd å inte har nått större problem med att få in teknik i det jag gör,
ge mig ett par gånger till så jävlar :)
de roliga va att vi kämpade som djur samtidigt som vi garvade som fan!
tror att vi va ganska högljudda å troligtvis roade ganska många på gymmet :)
men de bjuckar vi gärna på!!!!

imorn låter jag överkroppen vila å slaktar benen! finns på södra mellan typ 15-17 om nån e sugen :)

Kommentarer
Postat av: linnea

Massa kärlek till dig min fina <3

Svar: <3
emzingen

2013-11-05 @ 07:08:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0