maxat pass!!

eftersom jag opereras imorgon så kommer ja ju inte kunna träna närmsta dagarna
så därför åkte jag till gymmet direkt efter jag vaknat- ätit-  å duschat.
på vägen hämtade jag ut en leverans från mm-sports , den fantastiska breach :)
eftersom dom nyss släppte en ny smak så köpte ja båda, väl på gymmet
-trots att jag redan druckit min pwo så provsmakade jag den nya smaken å blev glatt överaskad!
smakar typ päronsplitt :)
väl på gymmet startade jag med ett väldigt lätt benpass, måste säga att de gick helt okej!
benet känns stabilt å starkt men de gör lite ont att belasta dom ställena där "knölarna" sitter,
hur som helst känns de skönt att ha lite träningsvärk i benen igen :)
efter 1 timmes benpass gick jag ner å MÖRDADE mina axlar å ja kan säga att jag är SÅÅÅ
öm redan nu så de e 
en jävla tur att ja inte ska jobba imorn utan mest sova å slappa :)
körde även chins å lite biceps och
avslutade sen passet med ett försök till intervaller på löpbandet, men efter 4 stycken fick jag bryta
för de va jag faktiskt inte redo för!
hur som helst efter drygt 2½ timme lämnade jag gymmet nöjd som fan!
 

hoppas att mina händer kommer hinna hämta sig lite nu under kommande träningsfria dagar!
jag har så jäkla ont just nu å de stör mitt fokus! värst är såret mitt i vecket på fy-finggret!

när ja kom hem körde jag en storstädning.
alltid om ja ska åka bort så städar ja innan jag drar för jag vill komma hem till ett rent hem!
lite så e de när ja mår dåligt också, ja vill lixom lägga all energi på att bli bättre å inte
på att irritera mig över att de e stökigt omkring mig , ja har dessutom svårt för att koppla av
om de e grisigt så nu e lägenheten ren! :)
 
när jag har bloggat klart ska jag ta tag i å städa mig själv också :)
får ju lixom inte duscha förns fredagkväll å då vill man ju passa på att skrubba ordentligt mens man kan :)
sen får ja se hur natten artar sig, senast 09 får jag äta å ja har ju jäkligt svårt att tro att jag - om ja somnar-
kommer kliva upp å äta, så ja e väl vaken så länge ja pallar -> äter å sen sover så länge som möjligt..
ska dra vid 13 rycket  så ja går väl upp straxt innan dess :)
även om jag nyss gått igenom detta så kan ja lixom inte låta bli att vara lite orolig!
de e ju fasen inte varje dag man blir sövd å opererad ju :)
narkosläkaren ringde tidigare idag när ja va på gymmet å de känns faktiskt jävligt skönt att
det är samma som sist! han va väldigt duktig och trevlig å de är ju även samma läkare som utför ingräppet
så ja känner mig faktiskt trygg! 
må så gott allihopa å om de e nån som vill ut på en prommis to-fr så ere bara å hojta ! :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0