hujedamig!!

asså fy va skönt de ska bli när den här dagen e över!!
ja hade ju ställt in mig på att denna operation skulle bli värre än den andra å de
hade ja nog rätt i!
allt gick bra till nån stans mitt i operationen  då narkosen släpper å ja vaknar när läkaren e i full färd
med att dra ut en åder (tror jag)
de gjorde så jävla ont!!
men narkosläkaren va väl ganska snabb på att lösa problemet dock va han väl lite mesig
eftersom ja vaknade ytterligarr en gång : /
fast de e klart han la väl lite lättare idag me tanke på facit från förra gången...
 
efter operationen va jag jäkligt illamående men också duktigt hungrig, å ja minns ju att ja mådde bättre efter
ja fått nått i magen å efter nån liter vatten förra gången så ja drack en proteinschake
å några riskakor å sen va de dags att börja knata i korridoren...
efter ett tag började det kännas ganska ok å sköterskan ville få hem mig ganska snabbt för att
få lite mat å vila, så ja gick in på rummet å börja klä mig.
plötsligt kommer ett helt vansinnigt illamående så ja rusar - läs haltar klumpigt- till toan
å fullkomligt rensar mig invändigt BLÄÄÄÄ!
de enda ja kunde tänka på va att så här e de hela dagarna för min fina gravida bäbis,
hur fan pallar du!? shit vilken kämpe du är asså!
kan ju bidra med info till din lista i alla fall, blandningen proteinschake å riskakor
är INTE drömmen att kräkas så de behöver du inte pröva! :)
 
väl hemma fixade jag middag, de va länge sen mat smakade så bra! :)
efter förra operationen hade jag inte så ont samma kväll men ikväll har det vart redigt jobbigt
har ätit en hel del tabletter, å ja förstår faktiskt inte hur ja ska fixa att promenera imorn???
har ju dessutom helt sjukt mycke lindor så ja e ju tup lika rörlig  som ja va för 73kg sen :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0