wow man känner ju knapt igen dig längre

..... öh okej lugn å fin nu :)
haha men ändå en kul kommentar från icakund!!
som följd kom frågan som ja får mer å mer ofta numera .
"hur gör du,va e hämligheten?"
egentligen en jävligt konstig fråga enligt mig!
för även om ja har vart fet i ...så länge ja kan minnas nästan, så har jag ju trots mitt utseende
alltid fattat va ja gjort för fel,och va ja borde göra istället....
allt e ju egentligen sjukt enkelt.
du måste stoppa i dig bättre grejer,gärna lite mer kontrollerat å sen måste du ur soffan...fler än en gång  i veckan!
lätt va :)
 
ja hade uppenbarligen  ett stort problem me detta även om ja fattade logiken,så kunde ja inte förmå mig att ändra mitt beteende,visst ja har gått ner 10 kg här å upp 10 kg där osv men ja har aldrig sattsat
helt å fullt!
saker å ting hände,jag blev skraj
å då hände oxå de där som va helt avgörande VILJAN,viljan att förändra
men jag saknade kunskapen å ja behövde hjälp!
jag gjorde något som jag aldrig någonsin kommer att ångra, ja bad om hjälp!
det viktiga i detta va att jag inte bad icakassörskan om hjälp utan någon som viste va hon gjorde
i nuläget när folk frågar mig hur å vad dom ska göra säger jag alltid
fråga en pt om hjälp!
ja kan ställa upp på att peppa å hejja å suporta hur mycke som hellst men ja har inte mer kunnskap än så!
 
nu får folk me kunskap rätta mig om ja har fel, men ja tror att dom flesta pt`sarna för en rimlig peng gör kostcheman,å träningscheman 
om man ber om det så hej be om hjälp från rätt människa! :)
sen e ytterligare en liten hemlis denna: du måste förja ditt chema oxå!
allt du gör payar off, glöm inte det :)
ja gjorde va sarah sa åt mig att göra, hade hon sagt hoppa från klippan så hade ja hoppat :)
 
 
så vart vill ja komma me detta?? haha ja ingen aning klockan e ju lixom typ 04 å ja borde egentligen typ sova :)
men på riktigt vill man förändra sig så måste man göra en, ja hör å häpna, förändring!!
många säger till miig att ja gör det så hardcore, å ja vist att gå från svullätande soffblob
till att äta väldigt strikt å träna 4-7 dar i veckan,kanske för många e en jävligt hardcore förändring.
men för mig är detta den lätta vägen, jag vill förändras NU å ja vill ha ganska snabba resultat,
eller framför allt vill jag ha återkommande resultat som jag kan ha en chans att hålla!
därför tror jag att man vinner mer på att förändra sig ordenkligt å bli lite galen :)
vill man så kan man men de krävs en hel del!
ja hatar dessa tidningsrubriker "så får du din drömkropp" vadå får ????
vill du ha din drömkropp då får du fan slita fan för den!!
men allt går om man vill! de e bara å bestämma sig! å sen kör man :)
 
mycke kan hända på 6-7 månader!!
 
så nu har ni fått lite pinsamma å mindre pinsamma egobilder... nu ska ja sova tjooo :)

Kommentarer
Postat av: LIllan

Läser ibland, och jag måste säga att jag tycker att du är fantastisk. Dels för att du klarat dig igenom alla motgångar, men också för att det verkar som om du kom ur det starkare! Kämpa på Emma, du är säkert en inspirationskälla för många!

2013-05-22 @ 08:04:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0