rekord e alltid kul :)

igår slog jag nån form av besöksrekord haha typ 10gånger så många besökare som normala dagar,
antar att tjockis som inte längre e riktigt lika tjock intresserar folk :)
nåväl ja tycker att de e roligt att folk hänger med, de känns lite som att ja inte reser ensam lixom!
ja menar ja bor själv,äter själv,tränar (oftast) själv, men ja har helt sjukt mycke stöd å backup från vänner
å bekanta och de känns som att i alla fall merparten av dom/er gläds med mig på riktigt
därför känns de inte som ja reser själv, å som stört översocial är de bra :)
 
ser fram mot imorgon kväll så vansinnigt mycke ÄNTLIGEN så ska ja köra ett härligt gympass :)
ja tänker köra vansinnigt mycke rygg å mage för ja har så sjukt ont i ryggen nu och det
är bara för de va så länge sen ja gymmade.
ja hoppas verkligen att ja inte blivit allt för klen efter denna lilla paus för de vore trist! :)
e det nån som vill jojna mig imorn så finns ja på sats södra station mellan typ 20.30-22.00
 
nu tänker ja umgås lite me min soffa och kolla på nån skön såpa :)
å såfort tvätten e klar tänker ja sova! efter att ha jobbat hela helgen känns de som om ja
behöver typ 10-12 timmars sömn !!!

Kommentarer
Postat av: Monica

Du är så galet duktig Emma ! Köp kort på Flex så kan vi träna tillsammans :)

Svar: tack desamma bejb! sorry lär nog aldrig lämna sats! men nån av oss kanske kan fixa en friträning till den andra :)
emzingen

2013-05-12 @ 23:38:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0