nu%#(ONLå8&%2**** CHOKLADSUGDELUX!!!!!

vissa dagar e hårdare än andra!
å även fast ja tycker att ja vanligtvis -eller i alla fall senaste 7 månaderna -haft en ganska stark karaktär
så går det inte alltid!
men man behöver ju inte falla platt fall för den verkliga frestelsen -kanske är det just det som e den stora hemligheten?!
tex så händer det ju att ja e vrålhungrig när ja kommer hem från jobb å träning, å då kan ja fuska till det
å skära ner en stooor gurka i salladen även om den väger typ 300g :)
ja vet att de e få kalorier å mest vatten men att den ger en mättnadskänsla, gurka e najs!
under helgen fuskar jag också, eller unnar mig ska ja kanske säga?! att äta mozzarella
-något som fanns varje dag i mitt kostchema men  som ja själv bestämde mig för att plocka bort på vardagarna....
 
ja dealar ofta me mig själv, de kan handla om allt från typ -om stegräknaren inte visar över en viss siffra
när ja kliver ut från jobbet så får ja gå från stationen,
eller om ja går ner x antal kg så köper jag nå nya kläder..
går jag på nån tillställning är planen alltid väldigt fast innan ja anländer dvs vad e ok å inte
som på begravningen tex- mat är okej va det än är, för ja sitter inte me tom tallrik, de handlar om både respekt till min morbror och till kusinerna som fixat!
de blev dock bara väldigt lite lunch då det serverades smöråstårta - led av kass mage å smärtor ett dygn ändå!
när gräddtårtan ställdes ner stålsatte jag mig själv å vägrade :) å tur va väl det för annars hade dom väl fåt magpumpa mig på sjukan hahahah
 
idag har vart en sån där överjävlig dag!!!
har grov pms och ett sötsug som inte är av denna värld :(
skulle kunna trycka i mig typ ett kilo choklad!!!
men de finns inte, skulle aldrig svika mig själv på de viset!!!
däremot dealade jag me mig själv lite snabbt på jobbet å bestämde mig för
att ge mig själv nått sött men med rimlighet så om en stund festar jag loss på en skål med hallon, jordgubbar å blåbär :)
inget e dock gratis! kostar det så smakar det lixom, så ikväll blir det absolut ingen mozzarella
men BÄR!!! :)
 
igår tog jag sista sprutan -för alltid hoppas jag!!
å imorn  har jag tid hos läkaren för att diskutera eventuell operation
bara hoppas att man får sin vilja igenom ! :)
 
bara för att resten av inlägget har vart så jäkla intressant hahah noooot   så måste jag också  berätta att ja
köpt jäkligt mycke gurka idag då vi i veckan sålt gurka 5 kg/st på jobbet :) smarrit!!
 
imorn väntar äntligen gymmet på kvällen igen (har ju inte tränat fr-sö)
hoppas också att läkare "friskförklarar " mig imorn så jag kan börja träna ben igen :)
ska också försöka hinna hämta ut mitt paket imorn så ja kan starta med min nya ingrediens i kosten ...
jo sarah  skicka en länk med "köp detta" så nu ska jag dricka protein efter träning,
fråga mig nu inte varför för de vet ja inte så noga men om sarah säger att ja ska så ifrågasätter jag inte
utan då vet jag att de e bra för mig å att ja behöver det :)
hoppas bara att de inte smakar prutt eftersom ja e jäkligt kinkig va de gäller att äta å dricka sånt som ja
tycker e o-gott :)
nåväl hon känner mig ju väl å länkade till ett protein me chokladsmak i alla fall :)
så nu ere bara att hålla tummarna!!!
ska också hämta ut paketet med bäbisens studentpresent hahaha va bara tvungen att skriva de här
för å jävlas heheh nu kan DU gott få gå å vondas  i 1½ vecka ;)
kram på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0