njuter!

blir väldigt förvånad ibland när jag diskuterar kost med folk!
framför allt när folk anser att man för att gå ner i vikt ska äta så lite så man ständigt går runt å e hungrig...
ja skulle ALDRIG fixa att gå på soppdieter å annat shit för de där me hungrig e inte min grej!
eller ja kan känna en tjusning i att va hungrig precis innaan nått mål, eller under vissa timmar under dygnet,
men inte ständig hunger...
jag e så oerhört glad över att världens bästa sarah lyckats göra ett så jävla bra kostchema
till mig för de funkar så vansinnigt bra!
något som e vansinnit roligt är att se folks min när ja berättar om hur jag lagt upp kosten,
dvs hur ja fördelar mängden under dygnet å vilka tider jag äter :)
folk brukar sedan påpeka att de e helt galet å vansinnigt fel samt att de aldrig kommer fungera.
när ja sen delger mina resultat brukar folk tystna något :)
 
träningsmessigt så kör ja bara, ja har inte så mycke upplägg utan ja kör de ja känner för,
ger oftast allt jag orkar å försöker alltid pressa mig till max...men de kan ju lixom innebära
att ja mördar rygg tre dar i rad hahah
kanske inte e helt ultimat men det motiverar mig och de måste ju va de viktigaste!?
jaa älskar känslan å synen över att min kropp sakta förändras!
och ja längtar tills fettet är ett minne blått och musklerna kanske kan börja synas :)
muskelmessigt har de ju inte hänt speciellt mycke ännu, i alla fall inte nått som syns :)
men de går ju i alla fall helt klart åt rätt håll!!
nu ska ja käka en megamiddag å imorn e de dax för invägning igen så håll en tumme eller två för
fina resultat :)
kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0