kvällstankar delux

de går lite segt just nu!
jag har ju börjat jobba igen efter semestern och även om ja ofta spelar hjälte så
måste ja medge att en hel arbetsdag på bena e lite tufft!
de e inte så att ja har ont i benet där proppen sitter men de blir lixom nån form av tryck i benet
som inte e helt behagligt!
för övrigt så tror jag att kombinationen dubbel dos (numera enkel) blodförtunnande och mens
va ganska risig för ja har vart nått så extremt trött denna vecka!
 
har längtat hela semestern efter att få kötta på gymmet !!
ja va där i måndags å de kändes fint, ja kände mig stark!
i tisdags fick ja inte ihop tiden riktigt, som sagt TRÖTT!
å i onsdags kunde ja inte utsätta de andra på gymmet för att behöva vistas i samma rum som mig
eftersom min första arbetsdag beestod av att ösa å svabba bajsvatten
japp avloppet på jobbet kakka igen vilket resulterade i att de såg ut som vi satsat på nån form
av kombination av butik å lerbad...
.
idag har de ju vart röd dag så inte heller idag har jag haft möjlighet att gymma :(
nåväl ja har kört jävligt hårt i 6 månader så då kanske de e ok att lyssna på kroppen
å ge den lite lugn å ro en vecka!?
ja vågar lixom inte riktigt då ja e rädd att proppen ska släppa å fortsätta färdas i venen,
läkaren berättade att proppen sitter i en stor ven som går genom benet å sen fortsätter upp i överkroppen
och att om den vandrar vidare så kan de bli illa...
 
de snurrar ju oxå en hel del tankar i min lilla hjärna just nu!
efter morbrors död så revs en hel del upp från förra året, tankar som handlar mycket om
va ja kunde ha gjort annorlunda, om ja kunde vart mer på sjukhuset me mamma,
saker som ja önskar att ja sagt,smärtan över att ja inte va där när hon dog osv
massor av tankar som jag just nu har svårt att deala med eftersom jag är emetionellt helt fuckt up
ja kan lixom inte riktigt känna just nu, de e som att jag låst mig själv!
ja vet att de kommer förr eller senare så ja e inte orolig över det men de stör mig en aning..
 
så kontentan av detta är att ja inte känner mig speciellt nöjd med veckan!
ja har hållt kosten bra, tränat uruselt men promenerat en hel del denna vecka så i morgon
får vi se va vågen tycker om det....
 
pollen just de glömde nämna pollen *prosit*  jo pollen ja = TRÖTT
så nu lite grönsaker å sen SOVA!!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0