en bild säger mer än 1000 ord....

trotts kass träning så vägde ja in 3kg lättare i morse totalen är nu - 46.7 kg
en siffra som känns helt sjuk!!!
aldrig att ja trodde att ja skulle klara av det :)
minns när sarah frågade mig om min målvikt "första" gången vi träffades å ja mest bara drog till me en siffra
"ja vill under 100" något som ja då inte trodde va möjligt :)
nu ser målen något anorlunda ut hehe men en sak i taget!
 
man blir lätt blind å ja har svårt att se skillnad på mig själv
-missförstå mig rätt nu, klart ja ser att ja har tappat vikt men de e svårt att se hela bilden
så därför har ja klipt å klistrat lite å självklart delar jag med mig , nån kanske tycker att de e kul :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Maggan

Ojoj.... stort jävla GRATTIS... halva du är ju borta...är så imponerad...Mycket bra jobbat. Lättare att gå och röra sig, samt att knäna tar inte stryk längre....Emma Emma du är bäst och duktigast....Min Jenny har gått ner 60 kg men hon gjorde en by pass för 4 år sedan...finns på bild på www.slottsstudion.se där hon har sitt företag...KRAM på dig <3

Svar: tack maggan! ännu så länge e de långt kvar tills halva jag e borta men de e en bra bit på vägen :)
emzingen

2013-05-11 @ 00:29:25
Postat av: Daniela

Guuud vilken stor skillnad. Helt otroligt. Du är så himla duktig.

Svar: tack!
emzingen

2013-05-11 @ 11:05:51
Postat av: Cecilia

Du är så duktig Emma kämpa på
Jag hurrar för dig

2013-05-11 @ 14:21:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0