"du omsluter mig på alla sidor och du håller mig i din hand"

efter värdelöst lite sömn (tror ja fick ihop 2 timmar) lyckades ja i alla fall pallra mig iväg till kyrkan i tid,
för att ta ett sista farväl av morbror elis...
även om ja gläds med att han slipper va sjuk,lida av smärta å slipper åka som en jojjo mellan lägenheten
å sjukan, så är såklart saknaden å sorgen över att han är borta stor!
våra familjer har alltid stått varandra nära och han har alltid funnits under hela mitt liv.
avskedet blev i alla fall väldigt värdigt å vackert, å som min kusin sa efteråt -han hade gillat det-
 
på något läskit sätt känns det som vi har fått in rutin på begravning, ja jag vet de låter helt sjukt!
men ja tror att de ligger en sanning i det, och om man ska leta nått positivt i det hela så ger ju vana en trygghet
vi har åxå länkat ihop begravningarna (metvetet eller omedvetet de vet ja inte) med musik å psalmer
som återkommit redan från pappas begravning 96, ja tycker att de känns fint!
 
"du omsluter mig på alla sidor och du håller mig i din hand"
 
efteråt samlades alla för en lunch/fika
den lilla lilla biten av smörgåstårta ja tog kommer ja få sota för resten av natten!
glad över att ja hoppade över gräddtårtan i alla fall! :)
 
för lite sömn, kass mage i upprorstillstånd , total själslig utmattning å pollen
bidrog till de sämsta gympasset på länge! knatade 15 minuter på bandet, körde lite mage å 5 set latsdrag
sen gav jag upp, å de e fan inte ofta ja ger upp! men ja va typ skakig i hela kroppen så ja kände att
middag å tidig säng nog kommer göra mer nytta än vara kvar!
väljer att se det positiva i att jag i alla fall faktiskt ens åkte dit idag för de kändes fasen inte helt självklart!!
 
imorn e det invägning igen så håll tummarna för fint resultat :)
kram på er!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0