den enavilar i frid å den andra vilar inte alls....

ska upp helt orimligt tidigt imorn.....eller idag, snart..
måste upp 9 å de e ju ungefär 4 timmar tidigare än vanligt, för att förstå mig måste ni nu tänka er att
ni måste gå upp 4 timmar tidigare än nu brukar, sug på den alla småbarnsföräldrar!
kl börjar altså ringa om ca 3½ timme, FANTASTISKT!
ja kommer väl försöka halvsova ett par timmar på soffan, för sängen e totalförbjuden!
sängen e = defenitiv försovning och det e inget ja tänker råka ut för!!
 
om några timmar ska släkten -de lilla som e kvar av den- träffas i kyrkan
för att ta farväl av morbror :(
begravning e alltid tungt! men ja e väldigt tacksam över att jag är så trygg å bekväm i kyrkan
för de gör allt mycke enklare!
ja kommer att gå dit å tacka för å minnas alla fina stunder vi delat i livet.
å ja kommer försöka att glädjas med tanken att han har de mycke bättre nu, de e vi som e kvar som har de jobbigt!
 
de i bara lite drygt ett år sen både min mamma å min moster begravdes å självklart rör detta upp en hel drös med känslor!
just nu känner jag mig bara tom, men sånt kan förändras väldigt fort!
ja anar att ja kommer behöva få ur mig en del känslor imorgon å om de funkar
(eftermiddagen/kvällen imorn är inte planerad) så tror jag att ja kommer landa på gymmet
för att avreagera mig lite :)
synd som fan att dom inte har nån sandsäck på sats södra!!!! nån som kan tänka sig att sparras lite?
 
nä nu måste ja göra ett seriöst försök till ett par timmars sömn
ta hand om varandra där ute! å ring nån du älskar å tala om just det, att du älskar den,man vet aldrig när de e försent!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0