äntligen!

nu ere fasen ordning å reda igen! :)
kosten funkar fint
-okej har haft ett grönjävligt chokladsug idag men de kan ja leva med så länge ja kan motstå
att äta, fortsätter att roa kunder å kollegor genom att peka finger åt lösgodishyllan :)
 
idag sparkade ja igång träningen oxå å kommer garanterat ha en fin träningsvärk imorn!!
har köttat min mage å rygg idag å styrkan finns faktiskt kvar :)
ja tänker ta de lugnt med benträningen tills jag har tagit klart alla sprutor me blodförtunnande,
för ja vet inte om de känns så smart att överanstränga benet där proppen sitter?!
självklart går jag mina (minst) 10.000 steg om dagen men ja hoppar allltså
typ benpress å andra rena benövningar...
 
känns inte som ja har så mycke mer att dela med mig av idag!
nu ska jag käka å sen ska jag sova....kul liv :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0