undrar hur länge ja kan hålla detta? :)

har bestämt mig för att jag ska försöka blogga VARJE dag under semestern,
och då varje dag uppdatera om vad jag gjort gällande träning...
för er som tycker sånt e tråkigt, sorry, ni får helt enkelt ge fan i att läsa :)
detta e ett bra sätt för mig att kämpa lite mer och göra de lilla extra, ja e ju nämligen
en envis jävel å skulle ju därför inte vilja skriva om dåliga resultat å att ja legat på sofflocket :)
 
så här kommer lördagens träning:
gick ut i strålande solsken för en 75 minuters snabb promenad,
de va riktigt perfekt väder, varmt soligt å kalla svalkande vindar..
självklart insmord i karotenmjölk :)
resultat: svettig å lite solbränd :)
promenaden gjorde ja på tom mage vilket e nått ja ska försöka göra varje dag för å se va de ger...
 
va hemma typ en timme å käka lunch å ta en dusch, innan ja gick -läs småsprang- ner till tåget
för att möta upp världens bästa organistdulla för ett styrkepass på sats Huddinge
körde ett riktigt bra rygg/axlar/armar-pass !!!
fullkomligt ÄLSKAR känslan av att träna när jag e utvilad å ohungrig!!!
eftersom att maskinerna skiljer sig en aning mellan söder å Huddinge så har jag prövat mig fram idag
va de gäller vikterna vilket resulterat i att jag maxat å höjt vikterna på samtliga maskiner :)
så jävla njutningsfullt hahah
 
vi handlade lite snabbt å sen hoppade ja på tåget .. eftersom ja inte va hungrig å inte bar tungt så gick jag också hem från stationen så stegräknaren visar idag 13411 steg
vill påpeka att ja inte bär räknaren hemma (om ja inte ställer mig på bandet)
utan den kastar ja i fickan när ja lämnar lägenheten, å den kastas ur när ja kommer hem..
 
 
nå de va nog allt för idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0