TRASIG!

började dagen hos min fantastiska kiropraktor :)
jag har ju inte vart där på 2 år, vilket e skitdumt! men me tanke på hur dom senaste åren sett ut så
är de inte så konstigt, å dessutom har jag ju inte haft så ont sen ja börja träna :)
håkan va väldigt imponerad av mina resultat  vilket känns väldigt roligt!
han tjatade å retades me att han knappt kände igen mig...vilket han snabbt tog tillbaka
efter undersökningen
-du har alltså inte haft speciellt ont ?
-nääääeh
-men du e ju 3cm sne kvinna! du HAAAR ont!
hahahah, ja va säger man? ja har väl ganska hög smärttröskel lixom :)
sen påbörjade vi behandlingen varpå han ganska snabbt konstaterar att han visst känner igen mig!
heheh han får lixom jobba lite för pengarna när ja dyker upp :)
för några år sen hävde han ur sig att ja e ungefär lika lätt å knäcka som ett massivt ekbord :)
ja ja nog om detta! just nu känns det som ja har kört ett 7 timmars ryggpass ungefär
å imorn lär ja ju va lika rörlig som en 124 åring :)
helgen blir nog extremt lugn då ja e belagd me träningsförbud, å skulle ja inte kunna hålla mig så e ryggträning
helt uteslutet de närmsta dagarna.... TRÅKIGT!
 
börjar btw vänja mig vid proteinpulvret! de e fortfarande inte himmelskt men helt ok om man
blandar det med max delar vatten som man bör, så ja kör på det ni :)
som ja sa de kommer växa med tiden ....
 
nu ska jag faktiskt luta mig tillbaka i soffan å bara vila rygg å nacke
trevlig helg på er!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0