torsdag!

okej de blir ett snabbt inlägg idag, eftersom att klockan snart är 02 å jag måste hoppa in i en dusch
OCH tvätta håret innan ja går å lägger mig.....
ringde världens bästa kiropraktor i morse å han hade skitit i att boka av mitt pass :)
han kände väl på sig att de skulle lösa sig!
ytterligare en cm e fixad så nästa besök borde jag vara helt rak!!
han e fan en trollkarl asså :)
 
han berättade en väldigt rolig sak idag - att han hade pratat om en av sina klienter (mig)
med kollegor i branchen, å samtliga hävdar tydligen att de e OMÖJLIGT att gå ner drygt 50kg på
8månader utan operation  :)
INGENTING ÄR OMÖJLIGT! men de krävs lite jävlar anamma :)
han frågade om han fick "röja min identitet"
vilket ja inte har nått problem med utan berättade att jag bloggat under hela resan
då vart han minsann nyfiken :)
självklart fick han adressen hit å de vore bara roligt om han ger den vidare till folk som behöver sporras eller som tror att det inte är möjligt , alla e hjärtligt välkomna!! :)
 
när ja åkte dit (strandvägen typ vid djurgårdsbron )
viste ja inte riktigt hur lång vägen va å ja ville inte bli sen så ja åkte leksakståg till Dramaten
å gick där ifrån, hem gick jag däremot hela vägen till centralen
kom hem vid 15 å käka första målet.....
ett par timmar senare hasta ja iväg till stationen för att åka till gymmet,
körde ett ganska försiktigt pass me relativt lätta vikter eftersom ja va nyknäckt :)
 
efter ca en timme kände ja mig nöjd för dagen så ja gick in på jobbet å köpte jordgubbar,blåbär å halllon
till imorgon å sen gick jag ner till emma å bror
vi hjälptes åt att montera ihop deras nya fina studsmatta, åh va barnen kommer ha roligt där i sommar :)
sen medans bror natta barnen begav sig jag å emma ut för att hitta blommor å sånt till tjejernas kransar..
väl hemma igen kunde vi inte låta bli att binda kransarna,
 
vi satt ute, gissa om vi är uppätna av myggäckel??!!
asså de kliar som om ja hade typ kliaids!!! äckliga djur!!
nu e ja i alla fall hemma å har ätit osv
dagens steg blev tjusiga 21813 st !!!! :)
 
imorgon e de dags för invägning igen... ja tror inte ja har tappat speciellt mycket
för de känns inte så, men kroppen omformas, fett blir till muskler, promenaderna har gjort
MYCKET för min kondis och ja har fått en snygg bränna :)
även oom jag har mitt stora mål å ja villditt fort så e inte siffran de viktigaste!
de handlar om att må bra och tycka om sig själv
 
nästan varje dag frågar någon -hur mycke har du gått ner nu?
är de egentlligen så väldigt intressant? en siffra säger så lite ,
har t.o.m funderat på om ja ska ta en brejk från att väga mig varje vecka de blir lixom lätt en fixering!
ja önskar  att ja bara kunde sluta tänka på det hela tiden!
att ja kunde hålla kost å träning å inte fundera så mycket över kilona utan bara njuta av resan..
fast ja vet att det e svårt ja e ju själv farsinerad å stoltserar allt oftare med min minussiffra :)
 
 
nä nu ropar duschen! over and out!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0