tisdag

still going strong! även om de va SJUUUUKT hårt å kliva upp idag (har sovit aldeless för lite senaste dagarna)
dessutom va jag vansinnigt hungrig å funderade starkt på att skita i promenaden! men tack å lov
lyckades jag stålsätta mig och tänka tanken att detta i alla fall ska va en veckas test
å då kan ja fan inte sabba det!!! - för va resultatet än visar på fredag så kommer ja ju aldrig kunna veta om dagens sabb gjorde från eller till lixom :)
 
så de blev i alla fall ca 70min promenad å sen hem till LUNCHEN - Å VA GOTT DE VA! :)
efter maten gick ja ner till min söta mormor, vi pratade å skrattade å njöt av de fantastiska vädret.
de enda som e jobbigt när man e där e att hon e ju lite gammalmodig å känner sig som en usel
människa om hon inte får bjuda på bullar å shit :)
detta blir alltid en diskussion kring vilket e lite synd för de gör ju att de e lite jobbigt att gå dit!
men men de e så det är å nån gång kanske de sjunker in hos henne å hon lägger ner tjatet :)
hon vill ju trots allt bara väl så man kan ju inte direkt bli arg hahah
 
efter några timmar knatade jag upp för mördarbacken å ner till stationen  å vidare till söder
gick in på jobbet å bunkrade me vissa livsmedel som ja vill ha där i från
-så blir de nu strejk så klarar jag mig, då resten av grejerna e helt ok å köpa i konkurentaffären :)
sånt som alltid finns i min kyl är massor av tomat å gurka, salladsärtor, paprika, rödlök, sparris,
kyckling, kassler mozzarella. keso e sånt som ja också nästan alltid har hemma men sällan äter upp
då ja bara har de till lunchen om ja e extremt hungrig eller om ja vet att de e en väldigt lång dag :)
cidern har gått ut i datum för typ ett år sen å aztin vet man aldrig när de blir läge för :)
 
väl på gymmet hade ja typ all tid i världen så ja bestämde mig för att köra så länge som ja orkade
de blev inte mer än 75 minuter men ja dödade mig själv :)
hade svårt att dricka proteinet på vägen hem för ja va så slut i armarna hahaha
 
de hände en väldigt rolig grej när ja kom till gymmet idag! även om ja bara ville sjunka genom marken
för de blev lite för många ögon så va de kul å de sporrar ju lixom...
jo... en av pt`sarna stod vid inchecknings disken när ja kom - samma tjej som när ja va väldigt färsk
på sats, tillrättavisade mig ett par gånger när ja inte gjorde helt rätt - något som jag älskar när folk gör!-
hon frågar lite då å då hur de går å om ja förändrat något å hur mytcke ja gått ner å när ja tänker
anlita henne  :)
hon e väldigt trevlig å vi står där å pratar om mina planer ang träningen nu under semestern
sen frågar hon hur mycket ja gått ner å jag svarar helt sanningsenligt,
varpå hon ropar ganska högt
-54kg de   e ju en hel människa!, å va roligt va bra du e!
hon va lixom helt lyrisk å hoppade på stället .. å sen kommer det
-hör upp allesammans ! emma här har gått ner 54kg på inte lång tid alls!
varpå nån ropar grattis borta ifrån crosstrainern å nån annan ger en spontan applåd , å ja har ju lite svårt för sån
uppståndelse så ja vill mest försvinna haha
dessutom sitter en man bakom som e typ vansinnigt snygg !! han log iofs å klappa i händerna
äkta mans material kanske?! :)
ja ja pinsamt men de e sånt som händer i bland ! de kunde ju vart värre ja kunde ju fått uppmärksamhet fratt ja ramla av löpbandet eller tappa nån 10kg vikt på tån eller nå sånt :)
 
förövrigt står stegräknarn på 14463 seg å ja börjar få en najs linnebränna :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0