tisdag...

efter förra inlägget hoppade ja in i duschen  å sen begav jag mig in till gymmet.
de finns en stor muskelgrupp som jag i princip ignorerat helt, ja har lixom lossats att den inte finns :)
dels för att ja e sjukt svag å dels för att när ja provkört så har ja lixom  "pressat" helt snett
å de me största sannorlikhet för jag vart så sne i ryggen.
nu har jag faktiskt lite sakta börjat jävlas me denna muskel å även om den fortfarande e pinsamt svag så
gör jag klara framsteg ...bröstövningar mina vänner de e min hatträning!!
 
efter träningen åkte jag hem till ett par som ja trivs så jävla bra med! dom får mig ALLTID att må så jäkla bra
å de va precis va jag behövde idag på års-döds-dagen av min far - en dag som vanligtvis brukar vara väldigt tuff
men tack vara gott sällskap så har dagen passerat ...
sara är en gammal vän som ja känt i många år, hon har alltid vart ett stöd för mig å under årens lopp
har vi haft så vansinnigt mycke djupa intressanta diskussioner .
sara e lugn, varm, ärlig å rolig, en sån vän som alla borde få ha :)
Oscar går inte å jämföra med någon annan haha han e bara helt enkelt fantastisk!
å nu finns de ju också en liten 2månaders blandning av dom
-snacka om att vår värld berikades när han kom till världen!
 
efter att vi hade kramats å myst en stund så började vi diskutera om vi skulle fixa nått käk men de slutade precis som vanligt när vi ses hahaha på kolgrillen i Huddinge  (ibland hamnar vi i Tumba också -omväxling förnöjer ju)
Oscar bad om en talrik me flottmat å massoor av extra sås å de fick han :)
 
själv beställde jag kycklingsouvlaki med mindre ris å mer sallad - japp de knu**a i mun!
 
funderade en stund på att synda ordentligt å beställa in kladdkaka till efterrätt men ja lyckades samla mig
å trolla bort den vansinniga tanken :)
 
TACK fina sara å Oscar för idag!! ♥♥
 
väl hemma va de ju bara å kasta in träningsväskan å traska ut på kvällspromenad,
så går de när man latar sig under dan :)
de blev en skön 80minutare i högt tempo

JA går man snabbt får man svettfläckar under armen :)
 
nåväl nu va denna dagen också slut -märkligt att dagarna går så fort när man har semester!!!
ps 12059 steg......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0