söndag

okej här kommer dagens slit :)
morgonpromenad innan första målet ca 75 minuter (samma runda som igår)
 
träffade en gammal bekant (eller egentligen två st men de e den ena ja tänker skriva om :)  )
vi va på väg förbi varandra, jag! hälsar varpå hon utbrister
-men de e ju du ju!! oj va har hänt, va häftigt :)
vi har inte sets sen straxt förre mamma dog å de har ju hänt en del sen dess
vidare informerar hon mig om att jag ser både piggare å yngre ut :)
tack för det . de gjorde min dag haha
efter promenad å lunch åkte ja in till söder för ett ganska  
snabbt men bra gympass
 
å sen direkt vidare ner till emma å bror å deras prinsessor :)
vi käka lite å umgix , väldigt trevligt me lite kvallitetstid  me goa vänner!!!
vi hann också spika lite planer för midsommarafton :)
 
stegräknaren står på 12876 steg så de känns helt okej!
 
när ja kom hem gjorde ja en snabb röjning av lägenheten eftersom thess kommer hit me lillkillen imorn
å ja vill ju inte att han ska kolavippen för att han käkar nått från mitt skitiga golv :)
skitbra att få besök för då blir de städat!!
 
nu ska ja käka lite sallad eftersom ja inte på långa vägar har fått i mig min dagliga kvot
å under tiden ska ja se klart en riktigt vidrig men grymt bra serie som ja börja kolla på igår
den handlar om sexhandel med barn- jakten på dessa vidriga människor!
å de e nästan ännu vidrigare att handeln e så pass stor! vilken normal man vill sätta på en typ 10-15 årig
unge lixom?????
dom ska plockas å få snoppen bortkarvad me en riktigt slö kniv asså!!!!

Kommentarer
Postat av: Monica

Du är så himla duktig Emma ! Så himla imponerad av den resan du gör , du ska vara grymt stolt över dig själv ! Och vinsterna av viktminskningen är ju enorma i både hälsoaspekt och massa annat :)) fy fan vad du är bra !

Svar: tack desamma !! du e ju en av dom som inspirerar mig väldigt mycket!
emzingen

2013-06-17 @ 00:16:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0