SEMESTER


 
de e spännande hur man förändras !!
hade de vart för ett år sen så hade jag idag vart glad å tillfredställd över att:
*ja nu har semester å därför kan sova, pilla mig i naveln å bara ligga å slöa
*att vi har extrapris på choklad på jobbet å ja har ett fint lager hemma
*att dagen har flytit på å att ja inte fått så många kommentarer om hur "fet den där tjejen är"
troligtvis hade ja inte vart speciellt glad å harmonisk alls....
 
ÄLSKAR PIPPI!!!!!
 
idag gläds jag över att:
* vi gjorde en sjukt snabb stängning så ja därför hann upp till gymmet
även fast de e fredag :) 30 minuter riktig plågsam uppförsgång på bandet!
* att ja nu har semester å därför hinner träffa alla vänner som ja fått försaka något senaste ~7-8 månaderna
dessutom ser ja fram emot att hinna lägga fler timmar på gymmet å dessutom vara så pass utvilad att ja kan köra HÅRT! :)
*ja gläds över att ja numera VARJE dag får kommentarer från typ kunder som börjat hajja till, om att jag e duktig
speciellt roligt är det när kommentarern kommer från folk som själva tränar mycket eller har egen erfarenhet
om att kämpa med viktnedgång -dom vet ju hur mycke slit de ligger bakom!!
idag fick jag ett :
-asså allvarligt nu emma HUR mycke har du gått ner egentligen?
-54 kg
-sen när då?
-25 oktober
-JÄVLAR VA BRA JOBBAT,FAN VA GRYM DU ÄR EMMA!
hahah  de va så äkta å han va verkligen imponerad å sånt e så jäkla härligt!!
 
de roligaste e ju att jag mer å mer rakryggat tar emot berömmet å att ja är stolt över att jag har klarat mig så här långt!
att jag bommade mitt -till- semester- mål, me ett kg i morse e inte hela världen!
ja viste att ja lagt målet högt! -tar de till nästa vecka :)
 
nu ska jag äta min middag å dra igång nån film tror jag .
å sen hoppas vi på fint väder kommande 2veckor även om det går emot alla -emma-e-ledig-principer :)
trevlig helg på er!
 

Kommentarer
Postat av: Sarah

Emma, du är SÅ JÄVLA BÄST....

Svar: TACK min fina!!! utan dig hade ja me största sannorlikhet vart kvar i misären ja va i för ett år sen...TACK!
emzingen

2013-06-15 @ 09:51:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0