onsdag ÄNTLIGEN slut!!!

fy vilken skitdag!
har sovit så jävla kass i flera nätter å de börjar kännas nu! de värsta e att de e helt å hållet mitt fel
för ja typ fastnar i nån film å sen flyger tiden :(
va i alla fall skittrött när ja vaknade å kände mig typ febrig å hade ont överallt
så idag klev jag ur sängen direkt till soffan :)
allt saknades, ork, vilja, inspiration osv....
ja hittade en film på swefilm  "a million dollar baby"
en film som handlar om att ge ALLT för sin dröm å verkligen göra vad som krävs
okej nu slutar den jävligt tragiskt -hon ger kanske lite för mycket för sin dröm?!
men hur som helst BRA inspirerande film
 
efter lunch till den filmen så va ja något mer taggad för att åka till gymmet...
ångrade mig så fort ja klev ut genom dörren - varmt, klibbigt, smådugg, pms, blääääääää
nåväl ibland suger livet å då sätter man ena foten framför den andra å gör de man ska
i samma veva som ja klev in på sats insåg jag att min favvo tröja fortfarande åkte tåg
FAN! ja ja den har ju blivit typ 5nummer för stor ändå så de kanske va dags, men den  va ju fett skön :)
tur att ja har en till :)
hoppas nån tjock uteliggare hittade den å får god användning för den!!!
 
på gymmet va de folk överallt å svettigt å äckligt å de finns inget som ja hatar så mycket som
att sitta i knätt på nån annan när ja tränar å ja gillar heller inte att känna mig stressad i en övning,
å de blir man när folk står på kö för att använda de du använder...
så de blev ett ganska snabbt (45min) å dåligt pass å när ja kom ner i omklädningsrummet
insåg ja att ja inte hade en susning om vilket skåp ja tagit så ja fick pröva min nyckel i samtliga
lås -PINSAMT! :)
 
gick ner till jobbet å storhandlade å som tur va så slutade lolla i samma veva som ja va där !
tiden till tåget va tajt å påsarna va många å dåligt packade :)
men me lite hjälp frrån lollo så hann vi me tåget :)
TACK BEJB!
 
när ja kom hem va ja så jävla oinspirerad man bara kan vara till att gå ut å knata !
plockade in min handling i skåpen å inget funkade ja typ tappa grejer i golvet å
... ja ni vet hur de är när inget funkar, till slut kände jag att de ända rätta va att bara
trycka lurarna i öronen å gå ut å rensa hjärnan
å vet ni de va ganska skönt även om de va jävligt äckligt väder!
de blev en timmes promenad å stegräknaren stod på 12327 när ja kom hem...
ja avslutade promenaden me kattabacken å den e ju ganska jobbig!
för ett år sen OM ja gick i den så stannade jag MÅNGA gånger för att ta mig upp
ii dagsläget älskar jag att pressa mig, absolut inga pausar å fart ska de vara på vägen upp :)
när de börjar kännas jobbigt då trycker ja på lite till å höjer farten ytterligare :)
 
va tvungen att ta en bild när ja va uppe :) mmm svettigt!
 
nu e det krubbtajm!!!!!! jippiekajejmadderfacker :)
hoppas ni haft en skönare dag än mig, imorgon tar jag nya tag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0