här kommer dagens ....

även om klockan säger att de redan e imorgon så kom ja hem nyss å har inte sovit ännu så de e helt klart idag fortfarande dvs MÅNDAG :)
 
startade dagen vid 12 med ett besök av thess å min väldigt goa gudson :)
efter att  han fått lite käk stoppade vi honom i vagnen å gav oss ut på en riktigt härlig promenad
i solskenet, vi gick ner till tullingesjön å gick längs strandvägen å sen upp vid kyrkan, förbi parkhem å bort till alfrednobells å sen tillbax upp på berget
två timmar va vi ute å under den tiden hann vi uppdatera oss på varandras liv och dra igenom lite skvaller :)
min å thess relation e så underbar för de finns lixom inte mycke vi inte vet om varandra å
de kan gå perioder när vi inte hörs å ses så ofta men de märks lixom inte när vi sen ses
vi lixom bara tar vid där vi sluta förra gången :)
inget e jobbigt å inget e tabu, inget e pinsamt å inget samtalsämne e konstigt!
 
väl hemma åt jag väldigt hungrigt mitt första mål för dagen för att sedan bege mig till gymmet
de blev ännu ett riktigt bra pass me mycke mage å ländrygg körde lite lats också bara för att de e så jäkla roligt :)
 
åkte sedan raka vägen till ~Odenplan  för att träffa lisa å hennes väldigt trevliga man
.han är helt klart godkänd och dom har min solklara välsignelse, så nu kan dom räkna sig som tillsammans på riktigt haha all tid innan mitt godkännande är ju bara ett fejkförhållande lixom :)
 
lisa e så himla gullig! vi gick å handlade sånt som va inom mina ramar å sen lagade hon till det
utan fett å sånt så de skulle funka för mig också ♥
de blev väldigt gott !!!
lisa gjorde en smaskig sallad och champinjoner, zucchini, å morötter i ugn samt biffar av 5%ig nötfärs
-ok lite fusk blev det faktiskt då vi hade lite fetaost i biffarna å gjorde en sås med turkisk yoghurt å chilisås
men va fasen! ibland får man! :)
 
på vägen hem träffade jag sarahs bror - så jäkla härlig människa! de märks så väl att dom e syskon!
båda e lixom fyllda av glädje å positivitet och deras närvaro smittar verkligen av sig :)
vi stod å prata lite träning å mål för framtiden vilket alltid e givande!
ja tror lixom att det är bra att berätta om sina mål för att bli inspirerad till att fullfölja dom!
 
promenerade hem från tåget å konstaterade när jag kasta av mig stegräknaren att ja idag kommit upp i
18735 steg SOOOOFT!!!
 
de varslas om strejk i den kommunala trafiken vilket är väldigt oroväckande!!!
för nått år sen hade ja inte brytt mig eftersom ja ändå har semester å bara ska ta de lugnt i soffan...
men min ända tanke sen igår när emma berätta om strejken har typ vart hur fan ska ja ta mig till gymmet????
som de ser ut nu kommer linjerna som körs av Botkyrkas garage gå som vanligt vilket betyder att ja kan ta mig
till sats i Huddinge så nu e jag lugn!!! :)
-även om ja håller tummarna för att de inte blir nån strejk eftersom ja ärna vill till kiropraktorn på torsdag
och ja helst tränar på "mitt" sats på södra :)
 
bjuder på en lite rolig klipp-å-klistra bild
tagen idag -> tagen i februari -> tagen i november
-54kg -> -30kg -> -6kg 
 
tredje dagen på semestern är även den helt godkänd!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0