från 124 år till 87 kanske :)

börjar sakta men säkert bli människa igen!
igår tog jag det extremt lugnt, enda gången jag va utanför dörren va på kvällen då jag blev upplockad av emma
för en storhandling på maxi, vi dröna runt där i flera timmar hahah hur lyckas man lixom?!
men de känns skönt att ha handlat alla tunga torrvaror så nu slipper jag det ett bra tag framöver :)
 
under söndagen fick jag hoppa in extra på jobbet, vilket kändes sådär i ryggen...
fick ont så fort ja lyfte något så ja tror att ja gjort rätt val i att inte gymma under hela helgen
även om de känts tråkigt!  men ibland bör man lyssna på kroppen! å ja vet att hade ja gått dit
så hade ja inte tagit det lugnt, för de liger inte i min natur :)
 
men imorgon e de äntligen dags för träning igen!!! de ska bli skönt att få svettas lite :)
å sen händer det massor av skoj denna vecka
på tisdag ska vi picknicka me jobbet å sen 5-kampa på grönan
å på onsdag tar världens bästaste bäbis studenten :)
hoppas de blir en fin å solig dag å att hon blir glad över sin present :)
ja tycker sånt e så svårt! ja e ju en sån som aldrig köper presenter utan tanke lixom
ja kan ge mina vänner presenter lite hur som helst, har svårt för detta med "krav på present en viss dag" :)
om ja hittar något som e perfekt till nån speciell så köper jag å ger å sen får de va jul,födelsedag eller måndag
de kvittar lixom :)
bäbis present känns bra! de finns mycke tanke bakom, å den e som klippt å skuren för henne :)
nu ere bara å hoppas att hon känner lika dant haha
hoppas att ni får en trevlig vecka å att vi får massor av sol å värme DE BEHÖVS!!!!
 

Kommentarer
Postat av: Kiki Svee

Klart att hon kommer att gilla presenten.
Hoppas att ryggen repar sig fort, å du, även
om du är sugen på att gymma, bida din
tid....allting har sin tid (Pred. 3:1-8)
Kram Kiki

Svar: tack kiki!ja veeet! de e ju därför jag mot min vilja har tagit det lugnt hela helgen trots känslan av att ja då gått upp 10 kg :)
emzingen

2013-06-03 @ 09:20:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0