-54,5

precis som ja kände på mig så har de inte hänt speciellt mycket vikt mässigt denna veckan,
men de har hänt väldigt mycket va de gäller konditionen å de känns också som de händer en del på muskelfronten.
ja känner att ja ska ta de lite soft under helgen för ja e ruskit trött i kroppen vaderna känns som om de typ fattas en dm av muskeln :) ryggen gör ont å axlar å nacke lika så.
ja har knatat 6-7 mil sen i lördags (för mig som vart jävligt stilla senaste åren e de MYCKE)
å ja har gymmat non stop i 11 dagar.
skitkul ja älskar att se va ja faktiskt kan driva mig själv till!
 
idag har det vart midsommar å den har mest handlat om mina guddöttrar ,
en stund uppe på trädgårdstorp å sen grillat till middag, som sen slutade med flera timmars
snack ute på altanen, om folk från förr å händelser nu å då :)
en väldigt lyckad dag helt enkelt!
 stegräknaren visar 5506 steg vilket är under all kritik men va fasen man kan inte alltid ligga på topp :)
 
tog en bild redan i onsdags å även om de fortfarande saknas ½kg om man ska vara korrekt
så kastar jag upp den - nån kan ju ha käkat en klase bananer redan lixom :)
 
btw favorit armbandet på bilden försvann nån stans mellan sats söder å Tullinge :(
hoppas att den som hittar det behöver sporras lite å får nytta av det
ja kan om jag vill vad som än krävs!! :)
må så gott kära ni!

Kommentarer
Postat av: Emma bäbis

Så JÄVLA fantastisk :D:D

Svar: DU kan va fantastisk! <3
emzingen

2013-06-23 @ 10:15:24
URL: http://emmaidalouise.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0