ups undrar om ja får stå i skamvrån nu?! :)

ja vet att jag e kass på att uppdatera bloggen just nu å ja ber om ursäkt för det,
om de e nån som e beroende bahahah- stor risk! :
 
ja mår i alla fall förbannat bra just nu!
kosten funkar så jäkla bra, ja e mätt, känner mig pigg, sover bättre igen..
ja de enda negativa eller jobbiga skulle väl kunna vara att de e ett jävla kissande tack vare alla grönsaker!
men de e väl ett ganska lågt pris att betala ?!
 
träningen funkar också jäkligt bra! har kommit in i nån skön 2 dagars rullande
armar, axlar, rygg (lats), bröst ena dan
mage, rygg (länd), ben, kondition andra dan.
försöker lära mig nya övningar genom att studera andra och typ pröva själv.
dessutom får ja in många flera olika övningar nu eftersom jag kör 2-3 övningar "samtidigt"
å då slipper vilan..
ja svettas som en gris - å gillare
 
 
för första gången på 9månader trotsade jag faktiskt sarah här om dan :)
sist vi tränade ihop typ i december körde vi ju marklyft, något som ja tyckte va skitkul!!
när vi va klara sa sarah åt mig "detta vill ja inte att du kör om jag inte är med"
anledningen till det är att de ligger mycke teknik i marklyft å lyfter du fel kan du verkligen skada dig
nu har jag under 6 månader studerat folk på gymmet som markar,
ganska ofta har ja tänkt typ aj, oj, hua, stackars rygg!!! :)
men ja har sett en teknik som många kör å som oxå känns som den stämmer överens me va sarah lärde mig.
dessutom har jag kollat klipp på när folk markar - där ibland sarah :)
 
i tisdags va de väldigt öde på gymmet å ja hade spanat på en grabb som stod å marka, å plötsligt
fick ja känslan i kroppen att ja ville pröva
ja körde absolut inga värstingvikter ! körde 40-50-60-70 kg , å de kändes BRA!
de va lika kul som ja mindes det, å onsdagen bjöd på riktigt härlig träningsvärk i benen , så ja antar att ja lyfte rätt :)
nåväl förlåt sarah hoppas du inte blev besviken på mitt trots!
du har iså fall full rätt att skälla på mig! ;)
 
nu er dags att hoppa i säng! imorgon är det fredag vilket innebär invägning å självklart hoppas jag
på fina resultat!! känner mig dessvärre svullen å plufsiig så vi får väl se hur det går...
trevlig helg på er om vi inte hörs!
kan glädja er med att jag jobbar så ni lär ju få fantastiskt väder!!!
 
 

Kommentarer
Postat av: Sarah

COOOOOOLT att du vågade på dig att prova helt själv! Tror också din teknik är bra, det var den iaf när vi körde ditt absolut första markpass nånsin. Kul Emma!!!! Keep going! <3

Svar: TAAACK! me bra lärare blir eleven bra! :)
emzingen

2013-07-19 @ 04:56:07
Postat av: Paulina

mäh hallå, vem blir INTE beroende av din blogg?! :D

Svar: haha söt du är! kram på dig!
emzingen

2013-07-20 @ 15:23:25
URL: http://yueqiumanbu.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0