som vanligt ungefär...

fy så länge sen de va jag skrev nu!
inte riktigt meningen men de blir ofta så när jag jobbar helg, ja gillar att jobba helg
vi e inte så många inblandade, mitt jobb som skiftledare handlar  mycket om att vara "spindeln i nätet"
att planera å lägga upp dagen, att fördela arbetsuppgifterna bland oss i personalen.
de som e härligt just under helgen är att man kan planera å fördela jobbet under 2 dagar
utan att 20 andra lägger sig i :)
men... ja som har svårt för att bara jobba lite soft och alltid vill lämna butiken tipptopp
(nej ja lyckas sällan me det då de ALLTID finns nått att göra bättre) ja slavar ganska hårt på helgerna
å jobbar också längre pass än under veckodagarna , därför e ja oftast skittrött efter jobbet!
...därför har bloggen blivit lite lidande!
 
ja står lite stilla i vikt just nu å de finns säkert flera rimliga anledningar till det!
de e trist såklart men ja gör inte värsta grejen över det..
att gå från att i 2½ vecka typ bara ägna sig åt promenad, träning å sömn, till att åter igen börja jobba,
att få stressa lite mer på gymmet , att få "dagens promenad" under jobbet å dessutom inte riktigt vara nöjd me sömnen... så klart de gör skillnad! men ja har snart vant mig tillbaka i vardagen.
 
jag har också ändrat lite i min kost igen, min egna ide men självfallet kollad å godkänd av sarah
i nuläget äter jag inga rena kolhydrater alls, ja får såklart i mig kolhydrater via de ja äter eftersom de finns typ
överallt men ja äter inte ris å potatis å sånt...
detta e ingen stor grej egentligen men ja tycker att det är kul å laborera lite :)
å dessutom blev ja ju lycklig när sarah svara "absolut kör på men langa in typ 200 g extra grönsaker"
ååh vilken LYCKA! ja älskar ju grönsaker å ja älskar att äta MYCKET å LÄNGE å då e grönsaker så jävla bra !! :)
åter igen JA FATTAR INTE FOLK SOM KÖR SVÄLTDIETER Å SOPPOR Å SKIT!!
man kan äta gott, man får vara mätt å man går ner i vikt ändå!
 
måste bara påpeka att de är SAMMA halskedjja å de säger en hel del!
 
 
imorgon är det åter igen ÄNTLIGEN dags för att få gymma!!
har inte vart uppe på gymmet sen i torsdagskväll så imorn ska det bli skönt att få pressa mig själv lite!
de sista ja gjorde i torsdags va å mörda mig själv på bandet uppför snabbt snabbt!
å ja va så svettig efteråt så de stod härliga till
(okej för att vara mig i alla fall, vi snackar ju om tjejen me sån jävla svettfobi!)
 
bara för att ja har gjort det förut så...
minns dock inte hur många dagar jag har missat att redogöra för :)
onsdag-11449 steg
torsdag-14198 steg
fredag-12353 steg
lördag-11278 steg
söndag -10882 steg
 
å sen känner jag också att de e sjukt viktigt att visa er min nya favvo blomma!!  ja tror att ja älskar den :)
puss på er!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0