samma mål - nya rutiner

har ju under ett par veckor stått ganska still i vikt eller snarare flajjat lite upp å ner..
av den anledningen konsulterade jag sarah lite och hon godkände mitt förslag om att plocka bort kolhydraterna.
ja är absolut INTE nollad i kolhydrater eftersom de finns i typ allt :) men jag äter inte längre ris på kvällen
utan bara kött å grönsaker -MYCKE grönsaker!
de har funkat superbra nu i lite drygt en vecka ...
 
på gymmet har jag också ändrat lite i träningen, inte alls planerat utan de har bara blivit så :)
de e nämligen väldigt lugnt oftast när jag är där så ja har helt enkelt gjort så att jag har förberedit
2-4 olika övningar nära varandra å sen bara hoppat runt mellan dom å kört ett set i taget,
vilket innebär att jag inte längre vilar mellan seten (om ja inte känner att ja behöver det)
detta gör att jag får upp pulsen på ett härligt sett å även mer flyt i träningen,
dessutom hinner jag väldigt mycket mer träning :)
vid invägningen idag så visade också vågen att besluten har vart goda å ja fick betalt för mödan :)
folk kanske frågar sig om jag har bråttom eller om ja blivit galen på nått set
å då kan ja lugna folk med att jag helt enkelt bara är en tävlingsmänniska
å att jag blir uttråkad om saker å ting inte förändras.
ja har sedan många månader tillbaka satt målet att ja ska va klar med mitt första stora mål
(under 100kg) till min födelsedag 25 aug .
de är lite tajt men absolut inte omöjligt :)
6 veckor återstår å ja gör som vanligt -kör så de ryker! hahah
 
igår körde ja benpress ja körde jävligt tungt så ja viste redan igår att idag skulle bli en dag av träningsvärk.
ja har ju sen ja börjat träna alltid hävdat att träningsvärk i benen e de absolut värsta, men ja e idag
helt enig med mig själv om att där har jag haft helt fel!!!
igår körde jag nämligen mycke djupare benpress än av ja brukar å uppenbarligen har jag därför
träffat muskler som ja inte viste att ja hade, typ i ljumskarna...
varje steg jag tar känns typ som en våldtäckt troligtvis känns.
jisses vilken dag!!!
har gått typ som en nyförlöst kvinna går haha
men va fasen ni vet ju va ja brukar säga..
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0