om man äteer ett kilo grönsaker om dan....

då kissar man också ungefär ett kilo kiss om dan :)
nackdelar med en kost som till stor del består av grönsaker....dvs vatten...
efter middagen har jag ett par tre timmar där ja springer å kissar typ var 20onde minut :)
de e ganska jobbigt eftersom jag också vaknar ett par ggr varje natt..
nå väl de e ju ganska bagaatelliska problem :) de e bra att få i sig mycke vätska å de e väl
"renande" att kissa + att ja inte har problem att somna om när ja väl har somnat första gången :)
 
hur fisig man blir av kött å grönsaker tänker ja inte ens gå in på för ja tycker ju att de e ganska trevlig att jag har ett par läsare som återkommer vid varje inlägg :)
 
nu till de riktiga problemet: mitt mammahjärta e fasen brustet!
min älskade lilla bäbis va inne på jobbet idag å sa upp sig :(
kommer bli så jävla tomt utan henne å onsdagarna kommer aldrig mer bli sig lika!
får hoppas på att lossan i alla fall vill jobba kvar me mig!!! :)
nåväl min bäbis börjar bli stor nu, å har heltidsjobb å ska gifta sig å grejer, å de värmer ju mamihjärtat!!
tur för ungjäveln att hon har skaffat sig kort på sats i alla fall för nu jäklar ska vi träna ihop ! :)
vi kommer väl antagligen sluta skrattandes på golvet i fosterställning fratt nån säger åt oss att vi sitter
uppåner i nån maskin :) skulle va typiskt oss hahaha men va fan de kan man ju bjussa på!
 
bäbis aj löv ju! tack för alla underbara asgarv på jobbet å tack för alla terapisamtal :)
tack för att du ärr du!
ingen kommer någonsin kunna fylla din plats! ♥
 
kisspaus....
 
så nu e ja tillbax :)
fast ja känner inte att ja har nått mer att tillägga så ja tror att ja säger gonatt istället...
 
 

Kommentarer
Postat av: Emma bäbis

DU ÄR BÄST!!!
Helt klart <3333

Kommer sakna dig sjukt mkt men vi måste träna ihop ^^
Nu måste du lära mig mark lyft :D

Du är min inspiration mämi :D
Puss

Svar: <3 !!!!
emzingen

2013-07-20 @ 01:50:27
URL: http://emmaidalouise.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0