ja SKAAAAA bli bättre på att uppdatera!

oj oj länge en nu......
känns som ja alltid skriver, säger, eller får höra det nu för tiden!
men de kan inte hjälpas faktiskt, ja hinner lixom inte riktigt med...
veckan som passerat har vart tung å jobbig! har känt mig tung, oinspirerad, svullen å haft
mensvärken från satan, å invägningen i fredags va inge kul alls! upp ½ kg
fast ja vet ju att ja alltid går upp 1-1½ kg var fjärde vecka (kroppen samlar tydligen vätska säger dom som vet)
eftersom ja "bara" gick upp ½ kg kan de ju vara så att jag egentligen tappat nått kg till men de pallar ja inte ens att spekulera i utan de resultatet får ja se på fredag....
 
trots trötthet å enormt sötsug har jag hållt kosten till 100% och tränat må-to samt lö-sö
så de känns som en seger i säg...
 
helgen har spenderats me vänner å familj, vilket alltid känns härligt!
i lördags hängde ja på ett grillpartaj å kolla på när mina vänner tjocka i sig massa grillad mat å alkohol :)
själv åt jag jordgubbar å blåbär
och idag efter gymmet gick ja till mormor å bevittnade när min bror, hanns tjej å mormor
fikade, åt middag å fikade igen ....
även om de kan kännas tråkigt så vet jag att de e värt det!
å ja håller kosten benhårt nu för att ja vill inte för att ja måste...
de skulle inte va hela världen om ja inte grejar mitt mål till den 25e men de handlar om en, EN LITEN MÅNAD,
å de e så värt att satsa på att försöka ro iland det!!
 
ska faktiskt hoppa i ssäng nu men innan ja avslutar så måste ja visa vad ja fått av min fina kollega tess
 
ett jättefint armband som hon gjort själv :)
bilden ger inte riktigt rättvisa till armbandet, men de e en liten tjuvkik i alla fall :)
 
från de ena till det andra så tog jag en bild här om dan bakifrån så att säga, något soom ja inte gör så väldigt ofta....
å sen hittade ja en bild från Dubai ii november, som iofs är i sittande ställniing å dessutom visar en jävligt ful
solbränna som man kan få om man somnar på stranden med baddräkt å flätan liggandes på ryggen :)
nåväl huvudsaken e ju att man faktiskt ser skillnad på storleken :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0