helgen som gick å nattens virriga tankar

de har vart en bra helg!
i lördags va jag först å tränade å sen åkte jag iväg för att fira min vän som fyllt 30 i dagarna
de va en väldigt trevlig tillställning, härligt att träffa vänner som ja inte sett på länge,
å väldigt roligt att höra folks kommentarer :) även om mina vänner kanske har koll på mig via fejan å bloggen
så är det kanske nått annat å träffas ?!
ja fick väldigt mycke fina, stöttande, å positiva kommentarer som jag såklart tar till mitt hjärta :)
ja kom inte upp i 10.000 steg (saknade typ 1000) men ja hade en BRA karaktär igår!!
de serverades pastasallader av olika slag å bröd som såg gudomligt gott ut!
men eftersom jag tatt bort kollisarna å känner att ja under ett tag framöver vill ha total koll på va ja stoppar i mig
så valde jag att inte äta maten... kan säga att läget blev jävligt skarpt när tårtan serverades!
stod i köket å kollade på den säkert 15 minuter men sen stålsatte jag mig :)
under kvällen kom de ju också fram massor av chips å nätter å annat smarrigt men ja höll mig till att äta vattenmelon, som ja egentligen inte vet om de e så jäkla nyttigt? de känns ganska sött!
men de e väl mycke vatten i å de e ju garanterat bättre än tårta å chips !!!
bör dock erkänna att jag precis innan hemgång -då mina vänner startade andra vändan med mat å tårta-fyllskallar :)
då smakade ja faktiskt en liten sked tårta å den va gooood :) men ja e ändå stolt över karaktären
hade de vart för 1 år sen så hade jag ätit snuskiga mängder!
 
under söndagen va jag å körde ett långt pass på gymmet - riktigt skönt!
eftersom att jag under lördagen körde armar, axlar, bröst  å lats
så körde jag under söndagen mage, ländrygg, ben å kondition..
känns som en bra helg! :)
 
jag får ofta frågan va jag har för slutmål.
för de först så undrar jag om man någonsin blir klar?
men folk undrar framför allt vilken vikt jag vil stanna på, å detta e något jag själv funderar mycket på.
men de e ju väldigt knepigt!
 
för de första känner jag inte min kropp, dvs jag vet inte om ja har en stor benstomme eller inte,
ja vet inte hur mycke muskel/fettmassa jag har i min kropp,
ja vet inte heller hur mycket överskottshud ja kommer ha kvar,
eller hur mycke muskler jag kan/vill bygga osv osv
därför är det väldigt svårt att ens fundera på!
 
jag vet däremot att jag inte vill bli "smal" för de tycker ja själv inte e så snyggt- eller ja tror inte de skulle klä mig... ja vill fortfarande ha kurvor,
å som de känns nu vill jag bygga en del muskler för de tycker jag e vansinnigt snyggt!
rent spontant skulle ja gissa på att min drömvikt kanske landar nånstans 80-85 kg
men tiden kommer väl utvisa det hela! ännu så länge kommer ja bara fortsätta att köra på i samma anda som nu
dvs strikt kost å mycke tung träning! hur länge vet ja inte, först ska ja under 100 sen kanske ner till 90
sen släpper ja nog vågen :)
 
nä nu känns de som ja mest tramsar omkring - de e dags för att sova!

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0