ett bra dygn!

senaste 24 timmarna har vart riktigt härliga :)
igår efter jobbet gick jag upp till sats efter ett 3 (TRE) dagars uppehåll pga jobb
å redan innan ja klev in bestämde jag mig för att bara köra på känn, köra dom musklerna som skrek mest lixom :)
eftersom de va typ folktomt så blev de ett helt hysteriskt pass där ja kunder hoppa runt mellan 4-5 olika maskiner
å köra ett set åt gången vilket innebar typ NOLL vila hahah ja va helt genomsvettig å asnöjd
efteråt !!! riktigt lyxpass! dom andra som va där garvade åt mig i slutet för ja va helt slut, men de bjuder ja på:)
ja fick ju ett par tummar upp när ja gick i alla falll heheh
gårdagens stegskörd blev 11076...
 
idag vaknade jag till strålande solsken å trotts att ja va snortrött hoppade ja ur sängen
å besprutade mig med tropical oil

å sen gick jag en härlig runda
(ner till eklid, nordanvägen ner, hela strandvägen,upp å fram tilll Almvägen, vidare till alfrednobellsale å upp på berget  igen)
 
efter det va ja hemma å duscha å käkade, för att sedan  bege mig in mot den stora staden ...
efter en liten shoppingrunda kan ja nu åter igen bära trosor utan att dom ramlar ner å gör noll nytta :)
även bh-lådan har fått lite förminskade storlekar -fasen de e dyrt att gå ner i vikt!!
efter shoppingen va de dags för dagens gympass,
som startades i benpressen:
15x40kg
15x50kg
15x60kg
15x70kg
15x80kg
10x90kg
8x100kg
3x110kg
3x120kg
1x130kg
fick lite sällskap av dom 2 grabbarna som alltid tränar samtidigt som mig -vi har ju börjat snacka lite senaste veckorna-
idag pratade vi lite om detta med att träna en muskelgrupp/pass å när ja berättade att jag faktiskt fortfarande
bara körde de ja kände för å blandar hej vilt varje pass för att ja e lite rädd för att ja ska tröttna
om ja börjar avancera för mycket, tittade dom lite konstigt på mig varpå den ena utbrast
-tröttna? du e ju fan här varje dag !
jo men vist svara jag men ni måste ju tänka på att jag satte min fot på gymmet för första gången
för åtta månader sen å att ja dessutom vänt uppåner på kosten fullkomligt å nu kör en ganska strikt diet.
dom båda ser nu ut som 2 fågelholkar :)
å tycker att de e en ball förändring me så tvära kast.
å sen berättar jag att 57 pannor har försvunnit, då tror jag att jag chockade dom en aning :)
men de e så roligt att just prata me dessa två eftersom dom alltid har inspirerat mig, ja har
alltid smygkollat på dom å apat efter, så dom är en stor anledning till att jag utvecklas i min träning!
deras hejjande när man kommer, nån tumme upp här å där samt "kör hårt nu"  hjälper å sporrar verkligen
å de e så härligt att få låta främmande människor få ha den positiva inverkan på än!!
å jag hoppas att jag i framtiden kan ge tillbaka av samma positiva energi till nån annan som behöver det!
 
efter träningen satte ja mig på tåget å njöt av min proteindricka - märkligt hur gott den smakar numera :)
ja valde att gå hem från stationen för att ja vet att promenad efter benträningen brukar lindra morgondagens
träningsvärk :)
dagens stegsamling blev riktigt härlig 20994
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0