ÄNTLIGEN!!!!!!

har jag  hittat en träningspartner som ja funkar med!!
de handlar inte om att nån annan har vart sämre utan de handlar om likheter å vad man vill...
så jäkla imponerad över hur mycke styrka flickan har i den "lilla späda" kroppen! WOW!! :)
ja å Alicia har verkligen grisat på gymmet idag, två maskiner åt gången å minimalt me vila
rygg, armar, axla å sen lekte" vi lite i benpressen som avslutning :)
jag har verkligen saknat att träna tillsammans med någon!
för vist är det så att man presterar bättre när nån kollar en!?
ja kör på samma vikter när jag är själv också men är nån där så vill man ju visa sitt bästa jag,
så man är mer på, kanske kör nån extra reps, nått extra kilo, å framförallt skulle ja aldrig ge upp
framför nån annan i alla fall inte i första taget :)
de handlar inte om att visa hur duktig man är eller bräcka den andra utan de handlar om att peppa
varandra å dela med sig av sin kraft å styrka å kunskap!! om ja inte ger upp så ger inte heller rätt partner upp!
 
ja kommer ha vansinnig träningsvärk imorgon -känner den komma smygandes redan nu-
men de e så värt det
å ja hoppas verkligen att de blir fler pass tillsammans!!
tack bejb! jävlar va du rockade!! 130 i benpress de trodde ja inte om dig! :)
att du inte va mesig de viste jag men att du hade så mycke Power de trodde ja fan inte :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0