när man e på väg å ge upp så orkar man massor mer!

har vart på teater idag :) "i sista minuten" den va braa faktiskt!
de e nått visst med att gå på teater, film i all ära men en teater e så mycke mer intimt!
å så väldigt mycke här å nu lixom.
dessutom e ju teater ett av mina intressen :) ja har spelat mycke teater i mitt liv, å på gymnasiebetygen
e det ju de ämnet som ja har mvg i :) efter teatern gick vi ut å käka å sånt e ju småklurigt
tycker jag! ja tror att ja lyckades hålla mig något sånär till min kost, bortsett från skyn /såsen som
va till maten , å om ja får gissa så va den rädd på grädde vilket ja snabbt fick betala för
då ja både e ovan OCH laktosinollerant haha men gott va det!!
 
förra veckan slog ja på stort å tränade 7 av 7 dagar å de känns fin fint :)
å nu e ja då uppe i 9 dagar i streck!!
ja försöker verkligen att variera min träning mer nu å vågar utmana mig själv där ja inte e helt bekväm
vilket e roligt eftersom att om man bara ger det ett par chanser så blir man ju bekväm!!
har nu kört rodd tre kvällar å faktiskt lyckas förbättra min tid på 1000 meter
från 5.10 till 4.46 :) så jäkla sjuk känsla för dom första 200 m känns alltid lugnt
å sen kommer syran i benen, vid 500m e ja helt berädd på att kasta in handduken!
vid 700m släpper syran för en kort stund å dom sista 200 m gör man på ren jävla envishet :)
 
de e oxå sjukt hur man har låga tankar om sig själv! att man tror att man inte klarar fler repetioner
eller högre vikter, allt troligtvis för man e bekväm! man tänker oh nu e ja trött eller nu blev de jobbigt..
i vanliga fall e det ju där man ger upp men man har fan alltid mer å ge!
 
ofta när ja sitter i en maskin så kör ja olika vikter
börjar ofta på en vikt ja vet att ja klarar , å sen ökar jag tex 40-50-60kg
där 40 e siffran ja klarar snyggt 50 klarar ja oxå men då får ja svettass lite å kasta in kämparglöden
60kg börjar brännas efter halva settet å i mitt huvud e de då ok att stanna efter 12 reps
(oftast tvingar ja mig själv till 15 ändå bara för ja e tjurskallig :)  )
sen går ja neråt igen å då känns ju 50 kg ganska lugnt-märkligt hur kroppen fungerar!!!
sen kör ja antingen 50 igen eller 40 de beror på hur ja känner :)
....intresseklubben antecknar eller hur!? hahaha
ja ja skit samma ja ville bara titta in å säga att ja lever å att livet rullar på!
nu ska jag försöka sova faktiskt!
ha de bra allihopa !!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0