mycke sitter i huvudet!

de e så jävla ballt hur de kan svänga från dag till dag!
allt handlar bara om att lägga det som vart bakom sig å ta nya friska tag å kriga vidare!
ja gör det enkelt för mig å litar till 100% på sarah
-ja har en sjuk fördel i att ja vet att hon vill mig väl å att hon vill se mig lyckas!
ja vet att hon alltid finns när jag behöver en knuff i baken, å dessa fördelar gör att ja vågar lita på henne
fullt ut!
gårdagens nya ispiration lädde till ett grymt pass på gymmet - kroppen sjukt trött, å själen nöjd
-> sömnen fanns i natt i NIO TIMMAR de va länge sen!
vaknade å eftersom att de va fredag så vägde ja in å ser till min stora förtjusning att vågen visar -25
dvs målet avklarat!!! :)
detta smittade av sig på hela dagen lixom! seglade in på jobbet med ett smajl, å lyckades tackla hungern dom sista timmarna - mycke vatten å tuggummi e min lösning :)
klev ut halv från jobbet å gjorde en snabb räkning i huvudet ... 20 minuter på gymmet e bättre än 0 minuter :)
me sarahs ord -allt du gör payar off- ringandes i hjärnan pinnar ja upp till gymmet ,
möts som vanligt av ett skratt från personalen :)
skickar väska å jacka i en hög på golvet  å hoppar på rodden -sahara i käften, svetten rinnande å mjölksyra i benen
men nytt rekord , 1000 meter på 4.58 (gårdagens tid 5.10)
10 minuter kvar ( japp ja e sån som vägrar å vara kvar efter stängning, hatar ju sånna själv när ja jobbar!)
så 10 minuter cykling, snabbt tempo med max-intervaller, ny sahara, ny svett å ny mjölksyra=skön känsla! :)
hoppar av cykeln 55 ute 58 :)
väl hemma drog ja igång tv4play å gladiatorerna å åt min middag -kvällsmålet låter ja alltid ta tid!
äter under typ en timmes tid , i lugn å ro, ingen stress, utan bara känner hur ja förser kroppen me ny energi :)
jäklar va grym hon va idag min starka vackra goa pt!!
å jäklar så grymt av den manliga utmanaren att hämta upp 19 sekunders försprång i hinderbanan
å vinna! snacka om att inte ge upp! INSPIRERANDE!!
 
nu väntar förhoppningsvis ytterligare en bra sömn å imorn vankas de 4års kalas för min lilla prinsessa emelie :)
sen blir de nog gymmet ...
kommer ja dit både lördag å söndag så blir de full pott denna vecka 7 av 7 dagar :)
kan behövas då ja vet att de blir mindre gymtid nästa vecka .... 
 
har btw nyss köpt en present till mig själv  som kommer om några dagar :)
den kommer sitta fint i kylan å budskapet är fantastiskt !
när jag blitt av me några fler kilon så storleken funkar så ska jag oxå införskaffa mig deras sjukt snygga linne!!
fuck lagom- aldrig vila :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0