med vilja å lite jävlaranamma kan man komma långt!

har vart så MÖÖÖÖR i överkroppen idag! så de känns ganska rimligt att låta kroppen vila från gymmet
nån dag... har ju problem när ja jobbar helg eftersom ja inte kan träna efter jobbet för då e gymmet stängt,
å eftersom ja fortfarande e inne i en risig sovperiod så kommer ja inte upp i tid så ja hinner träna innan jobbet
sista gången ja minns att ja kolla på klockan igår (idag) innan jaa somna så va klockan 06.30
å då känns de ju sådär att kliva upp vid 11 rycket för att åka å träna!
 
nåväl efter jobbet kunde ja ialla fall inte hålla mig borta utan tog en vända till gymmet ändå,
dock stänger dom ju 21 på fredagar å ja e ifrån jobbet 20.30 men 25 minuter intervaller på cykeln e ju bättre än ingenting :)
sen åkte ja hem å stälde mig i 30 minuter på bandet, riktigt raskt tempo så svetten å fettet rinner av :) heheh
 
sarah har ju vart smart å flytt sverige när landet nu visar sin absolut sämsta sida, närmre -20 å massor av snö..
å de känns ju lite läskit att inte ha henne på replängds avstånd :)
men å andra sidan så vet ja ju att hon finns via fejan osv om de skulle va nått så...
ja  hoppas att hon har de varmt å skönt å bara kan bry sig om sig själv å ladda fett inför vårens tävlingar !!
å självklart hoppas jag på att hon tar med sommarn hem!  :)
kändes i alla fall tryggt när man kunde se henne pa var å varannan vägg å läsa om henne i flera olika tidningar idag hehe de ger ju lite känslan av att hon e i krokarna ändå :)
 
så jäkla häftigt att läsa om hennes förändringar!
å ja tror att det är många unga tjejer som kan bli inspirerade av denna öppna å goa tjej!
samtidigt blir ja så jävla arg å ledsen när ja läser om hur elaka folk va mot henne under skoltiden!
på ett sett kan ja känna igen mig i mycket av de sarah beskriver å ja vet hur ont de gör att bli mobbad,
samtidigt som ja inte kan minnas att ungarna va fullt så elaka på "min tid"  men de e väl så,
de blir tuffare å tuffare i skolorna!
 
för mig e de oxå helt obegriplit att förstå att just sarah blev utsatt! ja menar de va ju under högstadietiden
dvs den värsta perioden ,som vi lärde känna varandra , under en vecka på gotland
å ja hade ju SKITKUL me sarah! å ja fattade ju inte ens att hon hade de tufft lixom...
hon va ju glad, smart å rolig, vi snackade ju mycket under veckan å trots åldersskillnaden
å att ja va en av hennes ledare på lägret så hängde ja mer än gärna me henne :)
hon va ju en sån tjej som direkt föll mig i smaken å som direkt fick en plats i mitt hjärta ♥
ja e både glad å stolt över att hon visat alla idioter vart skåpet ska stå :)
å de har vart en ära att få följa henne under dessa åren, å många fler år kommer de bli !!
 
nä nu ska ja käka å kolla på dagens avsnitt av gladiatorerna via tv4play
lite mer sarah å män me härliga armar kan ju inte skada :)
hehe trevlig helg på er!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0