man kan inte sluta kriga bara för de e lite motvind!

hoppsan 4 dagar sen senaste inlägget!!
då e det ju dax nu :)
 
senaste veckan har vart en sån där motvindsvecka!! har sovit sjukt dåligt hela veckan å jobbat mån-mån
har haft svårt att få ihop gymmets öppetider me mitt jobb/sov schema så
därför blev de bara gym ons-fre denna vecka.. utöver det har ja promenerat en del å kört upp å ner i trapphuset
nån kväll ... men funkar inte sömnen så finns ju inte riktigt orken!!
ja har i alla fall hållt kosten BENHÅRT!
men för å va ärlig så har resultaten denna vecka blivit riktigt dåliga!!
okej ja vet att ja sedan start stått ganska still ena veckan å droppat den andra ,
så egentligen e ja inte så jäkla orolig, men ja e ju tävlingsmänniska å vill alltid ha bra resultat å
då suger det ju att bara droppa ett jävla kilo på 7 dagar!!!
 
av denna anledning så piskar jag mig själv lite denna vecka å har bestämt mig för att ja måste gymma
minnst en gång varje dag! tanken e att om ja får snurr på sömnen så ska jag gymma både innan å efter jobbet
måste ju se om man pallar :) tanken e lite att jag inte vill att de alltid ser lika dant ut, utan ja behöver lite utmaning ibland å förändring lixom ...
en annan tanke e oxå att jag ska gå både till å från stationen hela veckan - behöver förbättra min kondis
(även om den redan blivigt mycke bättre)
 
nog om det!
har passat på att kolla mycke film under den somnlösa veckan ;)
å skulle verkligen vilja flagga för dom 6 nyaste falk-filmerna!!
SÅ JÄVLA BRA!! ja e ju en rikti torsk på svenska polisfilmer, å falk-gsi serien är ju helt autständing!!
ja e typ sne över att de inte finns fler filmer, vill ju veta va som hände sen!! :)
kolla på dom, ni kommer fan inte bli besvikna! å dessutom e ju joel kinnaman duktigt snygg! :)
 
 
 
även hanns medspelare e ju het! på nått märkligt sett :)
ska tydligen va lite vilt å badboy style nu :)
får ta å se mig om efter en sån man , frågan e bara vart man ska leta?? hall?? :)
........
skit samma! nu e de dax för att hoppa i säng imorn blir det inget dubbel gym eftersom ja e ledig utan imorn e planen att köra ett dubbelt så långt pass :)
 å sen e förhoppningen en dejt med en go vän som ja inte sett på länge :)
 
sov så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0