lite ditt å lite datt :)

ännu så länge flyter veckan på väl :)
har gymmat må-to ännu så länge och gått både till å från stationen
utom idag för knät kronglar som fasen :( så inatt blir det zon eller tigerbalsam,
eller kines-dropparna ja köpte i dubai, dom e fan fantastiska man smörjer området man har ont på
å sen känner man hur det ömsom blir kallt å ömsom varmt och detta hjälper blodcirkulationen
vilket gör att muskeln "jobbar".... japp den blir de nog :) självklart luktar den som fan men de e ju bara ett bevis på att den funkar :)
 
står fortfarande rätt stilla i vikt men ja känner verkligen hur kroppen förändras!
helt plötsligt ser man inte ut som en barbapapa längre :)
 
utan vissa former börjar sakta men säkert formas, å faktum är att musklerna börjar kännas ,
framförallt ben,rygg,axlar å armar
satte ihop två bilder för att visa er..
å bättre ska de bli!  jag e ju bara aldeless i början av min förvandling :)
när ja startade detta va de enda målet att gå ner i vikt, men för varje dag som går
blir ja mer å mer sugen på att bygga snygga muskler :) självklart har allt sin tid!
men ja ska defenitivt fixa riktigt najsa armar, ja älskar ju välsvarvade armar på andra
så de e ju givet att ja ska ha :)
 
 
varje dag känner jag att jag blir starkare å ja leker mycket med vikterna på gymmet, dvs jag kör alltid mina set som ja ska å sen kör jag ett "extra set" där ja prövar hur många reps ja pallar på en högre vikt :)
ja försöker oxå att höja längden av intervall cyklandet, första gången (veckan innan jul nån gång ?) klarade jag 10 minuter å sen va ja helt död! svetten rann som om ja stod i duschen typ :)
idag cyklar jag 15-20 minuter, direkt efter e ja ganska slut men ja hämtar mig ganska snabbt
å ja e inte alls lika svettig, även om ja tar i mer å mer...
 
i dag hade ja riktigt äckligt bråttom till tåget, vanligtvis tar det 17-18 minuter i rask takt,
idag tog det 15 minuter! benen skreeeek av träningsvärk sen tisdagens benpress
men de e som att jag har lärt mig att pressa kroppen å bestämma över den :)
ja hann me tåget!
 
imorn levereras me stor sannorlikhet mitt läpband!
så jäkla snabbt å smidigt!! skitbra sida att beställa ifrån...
 
hjälp vilket spretigt inlägg!!!
nåväl klockan e ju endå 03.40 så de e väl inte jättekonstigt?!
måste försöka komma i säng nu så ja orkar upp imorn!!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tycker att det är vrålkorkat att du tränar på gymmet och uppenbarligen ganska tungt om du ska gå ner i vikt eftersom att muskler väger mer än fett.
du som e tjock borde prioritera att bara gå ner i vkt....

2013-01-12 @ 19:51:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0