grattis mamma på födelsedagen!!

 
förra veckan kommer absolut inte gå till historien som den bästa veckan ever... inte den sämsta heller!
ja har sovit sjukt dåligt! jobbat mycket,bara gymmat 4 dagar, varav ett av passen ganska dåligt,
viktmässit har de typ inte hänt ett skit, gungar upp å ner mellan -24 å -25 kg
ja känner mig dock starkare,kondisen blir bättre för varje dag å resultaten börjar ju synas på kroppen
så siffran på vågen e inte hela världen!
de lossnar när de lossnar!!!
huvudsaken e ju att man fortfarande  är taggad lixom, att man inte släpper å skiter i allt bara för att
de står lite still
målet till 25 jan e ju -25 å de har ja ju så gott som grejat redan!
de målet satte ja ju för de e samma mål som deltagarna i min viktklass fått i tv-programmet
"aldrig mera fet" -25kg på 3 månader
ett par av dom har tagit hjälp av operationer å samtliga har levt på soppdiet...
jag har ätit BRA mat, tränat hårt å inte opererat mig å ändå nått samma resultat
..... så alltså,de finns inga genvägar!  man får kämpa för sina mål :)
(nu kämpar dom nog oxå! haha skulle aldrig vilja byta, varken till soppdiet eller operation!!!)
ja tror oxå att det har spelat extremt stor roll att ja har haft så tajt hjälp av sarah!
i programmet kämpar dom mycket själva å de tror jag e svårt!
allt går om man vill å verkligen ger sig fan på det! men för att verkligen lyckas  tror ja att de underlättar med
 rätt verktyg, å kunskap från en lärare, samt mycke stöd!
 
 
idag har ja träffat min bror, mormor å mammas kusin.
vi har haft ett litet födelsedagsfika för mamma som skulle ha fyllt år idag ♥
 
billden e tagen när mamma fylde 60, ♥♥♥
medans dom andra vräkte i sig kakor å bullar  :) så åt jag en blandning av hallon,blåbär,å mandarin
gott å nyttigt :)
 
ja å brorsan åkte upp å tände ljus på graven å sen skjutsade han mig till telefonplan.
ja tog mig till ringen å fixa present till emelie som fyller år imorn men ska firas på lördag.
å sen åkte ja till gymmet å körde hårt! :)
nu har ja straxt ätit upp middagen å ikväll SKA ja fan sova tidigt om ja så måste nocka mig själv me en sömntablett!!

Kommentarer
Postat av: Emma bäbis

Tusen kramar och pussar <3

2013-01-25 @ 13:35:06
URL: http://emmaidalouise.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0