en helt vanlig dag....

fasen va ja älskar när folk tänker me typ anus å gör saker som ger ett helvette till nån annan!
ooooh gissa om ja va ironisk nu!
när ja kom till jobbet idag va de lite som att kliva in på en finlandsfärja me magsjuka
nått avskum hade pantat en burk med spya i... TACK hoppas du hade mycke nöje med din krona
din fårskalle!
de va ju bara att starta sannering , tack gode Gud för klorin!!
de gick iofs ganska fort men de e så jävla onödigt jobb bara för att nån e antingen dum i huvudet eller jävligt girig..
 
ja å mor mia jobba snabbt! tvätta pantlådor å tejpa ihop säckar å så vidare
MEN lukten får man fan inte bort helt alltså!
så lagret har bjudigt på en svag ihållande doft av typ nerkräkat badhus... lööövly!
 
dagen har oxå bjudigt på jävligt mycke slask,vatten å skitiga,tunga snuskmattor
HATAR VINTERN!!
hur mycke ja än försöker så kan ja inte komma på något som e positivt me vinter å snö!
de e kallt, jobbigt,blött,sl funkar skit, leveranserna blir sena,ger massor av extrajobb, de e halt, man måste
ha massor av kläder,astman blir värre,skrapa rutorna på bilen,kallt ute -varmt inne->glasögonen immar igen...
okej om ja måste komma på nått som e positivt så e de jävlit kul att va ute å sladda bil , men nu e ju min bilfan
ändå död så.... okej de e oxå ganska kul att se hur kul ungarna har i snön men dom gillar ju sol å bad oxå!
så ett par veckor me snö kan väl räcka tycker jag!!! :)
å kom nu fasen inte dragandes med att de blir så ljust av snön!! de är ljust på sommarn oxå!
 
 
efter jobbet va de såklart dax för dagens gympass :)
hade en riktigt skön träningsvärk från gårdagen! de enda rätta är ju att ta i ännu mera :)
ja kan fasen inte hjälpa att ja tycker att de e sjukt skönt att träna rygg å axlar å även armar !!
benen känns ju som dom får en hel del träning under dagen i form av promenader, jobbet
(mycke upp å ner på pall !!) å så bandet framför tvn...
så på gymmet blir de faktiskt mest rygg, axlar å mage :)
 
dagens träning blev
(ni behöver verkligen inte läsa om ni inte vill!!! men de e kul för mig att ha de noterat, vilket ja iofs skulle kunna hålla för mig själv men ja veta att flera av mina läsare kör mycke styrka själva å tycker att de e intressant,
så....)
 
lats: 15x5 45 kg
mage: 15x4 30kg, 15x1 35kg
low row: 15x2 40kg, 15x2 45kg, 12x1 50kg
kunde sen såklart inte låta bli att utmana mig själv igen så...
wawe 1
5x 45kg
3x 55kg
1x 65kg
wawe 2
5x 50kg
3x 60kg
1x 70kg
wawe 3
5x55kg
3x65kg
1x75kg 
wawe 4
5x60kg
3x70kg
1x80kg
wawe 5
5x65kg
3x75kg
1x85kg...fail! hahah nä den va fan inte godkänd asså men ja fick den nästan hela vägen ,
men absolut inte nån snygg kontroll :)
 
så här ser den här low row maskinen som ja gillar så mycket ut...
hejsan hoppsan tiden flööööög iväg när man hade kul, så de va dax för hemgång å inte hade ja hunnit cykla inte!!!! å suget att gå hem i kylan å me massor av inhandlade varor näääää
så ja åkte buss hem å sen stälde jag mig på bandet, ÄLSKAR mitt band!  :)
de e ett sånt här ja har fast svart, kan varmt rekomendera det om folk e i shoppingtanke :) ....
 
nu ska ja å min lite värre-än-igår-träningsvärk softa i soffan framför nån film... ja jag vet klockan e 3
men ja e inte sovtrött å ja tänker inte göra som igår å ligga å snurra i flera timmar!!
puss på er!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0