du kommer ingenstanns om du står å trampar på samma ställe....

ööööh jo de e klart man gör! ja kommer stå å trampa ofta på precis samma ställe å de kommer hjälpa
mig att nå mina drömmar å mål!!!!  :)
 
löpbandet levererades idag!!!! :)
riktigt snabbt å smidigt måste ja säga!
bestälde det klockan 01.30 (typ) i onsdags morse och de levererades 13.40 idag fredag
kom hem från jobbet å monterade ihop bandet å sen fixade jag min dagliga middag
dvs sallad me kyckling hahah ja skulle kunna köra samma bild varje dag å skriva detta e dagens middag :)
e nog ganska lik min mamma på den punkten !!! nu vet jag att dom som kände min mamma som läser detta
drar en smula på smilbanden :) å tänker antingen ett par salladsblad å stekta morötter eller
så tänker ni kanske på den där zuchini å vitlöks röran, rallarhalvan me ost va oxå något som hon åt varje dag
å på kvällen drack hon massor av kaffe å käka en halv kringla å ett klikex :)
ja detta va ju såklart innan hon träffa roland å hux flux börja äta mat...
hum...japp de va ju en liten parantes :) ja e alltså som min mor, ja har inga som hellst problem med att äta samma mat dag ut å dag in hehe mina första 7 år typ åt ja lixom mackaroner till frukåst lunch å middag :)
 
samtidigt som jag smaskade i mig min kycklingsallad så kollade ja gladiatorerna på tv4play
härligt att min pt äntligen hade sin debut!!!
hon är så fantastiskt snygg,å så jävla björnstark! å ja tror att hon kommer göra stor succe`  här under våren
 
asså fatta egentligen hur sjukt privilegrad jag är, ja har en pt som e ÅTTA faldig VÄRLDSMÄSTARE
och GLADIATOR!!!! hahah de e ju sinnessjukt men de e ju antaligen va som krävs för att få ordning på mig :)
 
efter programmet å lagom till raw comedy club på tv så hoppade ja upp på oskuldsturen på bandet
ja antar att dom olika "mätningarna"  av kaloriförbrukning å distans inte stämmer så de lägger ja inte så mycke vikt på utan ja gick i ca 40 minuter riktigt snabbt så där så svetten riktigt rann :)
hahah ja som hatar att svettas egentligen! men när man tränar så e de nått konstigt tecken på att
man verkligen får ut nått för det alltså att de gör nån nytta så då e svetten välkommen!!! ....
 
när ja klev av blev det nån sorts väldig omställning som inte riktigt går att förklara men de kändes som ja fortfarande gick fast ja stod still å när ja då börja gå så blev de väldigt konstigt
ja som har ruskit lätt för att bli åksjuk, blev jättesnurrig å mådde skitilla...
note to self : imorgon kanske ja ska sakta ner tempot lite stegvis innan ja kliver av :)
ho ho ho alla e vi barn i början :)
hur som hellst ja vet att detta e en sjukt bra investering å den kommer göra mig mycket gott!
nu ska ja dra igång en film innan de e dax att sova!
kram på er!

Kommentarer
Postat av: Emma bäbis

Fan vad duktigt du är som orkade gå efter maten :O
Jag kan inte röra
Mig ur soffan efter mat haha ^^

Love u

Svar: jo fast du å ja e ju ordinerad ganska olika kost, ja elir ju lixom aldrig mätt inte sådär äckligt mätt i alla fall haha :)
emzingen

2013-01-12 @ 08:41:09
URL: http://Emmaidalouise.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0