surprise!!!

de finns dom som har reagerat å tyckt att ja vart lite larvig inför idag, att ja har grämt mig en del pga
brist på kläder inför dagens dop .... så därför känns de nu ganska skönt att äntlien kunna berätta varför
de har kännst väldigt viktigt, de e nämligen så att ja idag inte bara haft den stora äran att få bli gudmor
utan oxå brudtärna !!!! :)
min syster thess å henes drömprins passade på att gifta sig oxå när dom ändå lyckats samla släkt å vänner på ett å samma ställe :)
de har vart mycke tissel å tassel å en hel del plannering för att få allt å funka, å då känns de väldigt roligt att
allt blev så himla lyckat!!!
dom va så oerhört vackra å de vart många tårar av överaskning å lycka!
 
ja har oxå längtat efter denna dagen av andra orsaker! dvs vetskapen om att världens bästa x
skulle laga maten till familjemiddagen på kvällskvisten :)
ja bestämde mig redan för 3-4 veckor sedan när de bestämdes att bröllopet skulle ske
att denna dag är en dag som de inte ska räknas några gram å de ja vill äta ska ätas utan något som hellst dåligt samvete!!!
gott folk förlåt mig för språket nu! men jävlar den middan fullkomligt knulla i käfta!! :)
chokladdoppade jordgubbar å bubbel serverades vid ankomsten (fanns även snittar men de va inget som ja tyckte va värt :) man ska ju inte äta bara för att äta, utan ja lyxade me de som ja tyckte v va värt!)
till förrät serverades toastskagen-väldit gott!
varmrätten bestod av en oxfile`som tillagats under dom senaste dygnen :) med potatispure`å
nån form av grönsaksragu -halleluja! :)
efterätten va en vaniljpannakotta med frukt till å den va helt fantastisk!
efteråt serverades även kaffe å tårta men de stod ja faktiskt över!
 
imorgon är de genast tillbaka till strikt kost å träning å ja hoppas att sötsuget som faktiskt finns just nu försvinner över natten annars får ja helt enkelt köra en välbeprövad gurkinvation :)
ja tror faktiskt att de löser sig, har man bara motivationen å viljan så går de mesta!!!!
 
så ett stort grattis till dom nyblivna herr å fru lind!
å stort grattis å välkommen in i församlingen lilla söta philip!

Kommentarer
Postat av: Eli

Har du något bra tips för sötsuget? Är ju det värsta dagen efter, jag får värsta abstinensen efter socker... Du är verkligen grym!

Svar: tack så mycket!de som brukar rädda mig från sötsug e gurka eller tuggummi, men den största räddningen är nog inställningen!!! ja vägrar att misslyckas lixom :)
lycka till
emzingen

2013-02-26 @ 06:39:30
Postat av: Emma bäbis

Åhhh vad fina dom va :D
Och vilken sötnos till unga :D:D

Tack för kommentaren och pushen Emma,
Du är BÄST
PUSS

Svar: älskar dig bäbis!! du brhöver inte tacka för min kommentar skrev bara sanningen!!!
där emot e ja lite nyfiken på va patrick gillade min kommentar till honom hahahah :)
emzingen

2013-02-28 @ 16:39:53
URL: http://emmaidalouise.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0