sömnlös i tullinge!

precis som ja misstänkte så kommer nog sömnen utebli i natt :(
de e en viktig dag imorgon då ja ska få den enormt stora äran att bli gudmor :)
men ja ska oxå upp ungefär 3-4 timmar tidigare än vanligt å detta ger mig en enorm stress
vilket gör att ja absolut inte kan kommma till ro!
ja e eentligen skittrött å ja har försökt flera gånger dom senaste timmarna att somna men de e lönlöst...
så nu drar ja igång nån halvsunkig film å hoppas på att somna av tristess, fan att man inte har kvar nå skolböcker,
dom somnade man ju alltid med förr :)
 
dagen har vart helt bakvänd å matmessigt helt snurrig då de blev en väldigt lång-aldeless för lång- fasta
å dessutom dåligt me vätska, vilket känns i pallet nu! :(
försöker att återställa mig nu å huvudvärken håller sakta men säkert på att ge sig...
har spenderat kvällen me väldigt mycke trevlit folk som ja inte sett på länge.
vi har tillsammans firat av en vän som ska flytta till usa om nån månad.
väldigt trevlig tillställning å otroligt mycke peppande ord :)
 
ja har fortfarande extremt svårt för att ta komlimanger och positiva ord men ja börjar sakta men säkerr
lära mig att ta åt mig å ta de till mig :)
å sakta men säkert börjar ja oxå inse att ja e duktig!
ja tror att mycke handlar om att ja fortfarande e så rädd för att misslyckas å därför vågar ja lixom inte ta åt
mig nån större ära ännu, men ja njuter av att för en gångs skull få känna mig stolt!!
å de skönaste e nog faktiskt att kunna svara " ja mår skitbra!" när folk undrar, å dessutom mena det! :)
 
ja mår väldigt bra! känner mig stark,glad å hoppfull!
ja vågar se en ljus framtid å de känns härligt!
fettet fortsätter att sakta men säkert rinna av, mellan 1-3 kg i veckan ungefär
denna veckan har ett kg försvunnit å efter ca 4 månaders slit så visar vågen -32kg
ja börjar närma mig en vikt som ja hade runt gymnasietiden då ja sluta väga mig,
å ja vet egentligen inte hur min vikt har legat dom senaste 15 åren?!
ja gissar att den låg ungefär som nu 08 då mina vänner gifte sig å jag å bruden prommenerade flera kvällar i veckan under nått år ja får nämligen på mig kjolen ja hade på bröllopet :)
 
nåväl nu ska ja göra ett nytt försök till sömn !!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0