produktiv dag!

full fart hela dan! precis som de ska va när man e ledig....
 
hade ett möte me mäklaren som hjälpte oss å sälja huset så nu e de sista klart SKÖNT!
åkte till tumba me en timme tillgodo för att försöka hitta vinterskor eftersom ja fryser som fan i dom ja har,
å sen kolla ja lite på kläder men just nu verkar  de finnas absolut precis ingenting!...
så de får bli nått ja redan har hemma,de löser sig!
ja hittade i alla fall ett par skor på rea )
vanligtvis brukar ja alltid köpa billiga skitskor men idag köpte ja ett par skor som ja hoppas
håller ett par sesonger!! de borde dom göra me tanke på va dom kostade!!!
de va i alla fall kärlek från första ögonkastet :)
satte ner foten i dom å visste DIREKT! så jäkla sköna, dom lixom klappade mina fötter :)
 
efter shopping å möte så hoppade ja på pendeln till söder för att gymma
9onde dan i rad nu :) de känns fint !
de gick bra idag tycker jag hatar förvisso å gymma mellan typ 17-19 för de e folk överallt
å ja gillar inte att känna mig stressad! folk vill lixom köra ett set i min vila å vanligtvis vilar ja bara typ 30 sek mellan setten, känns lixom som min rytm blir förstörd men men man måste ju samsas :)
 
åkte vidare till credo där vi hade vilda diskussioner om allt annat än de som stood på dagordningen :)
men de va trevligt!!
mumsade i mig ett fruktmål som ja plockat me mig då ja hade på känn att dan skulle bli lång..
sarah har förespråkat att bär e vrålbra så ja förberädde en liten fruktsallad av jorgubbar, blåbär å clemmentin
supersmarr!
 
har fått en del typ blodtrycksfall (?) sista dagarna, har haft så förr å då har de blivit bra efter
ett kiropraktorbesök, ja tenderar ju att bli väldigt sne i ryggen å kotorna lägger sig fel å när de
blir tillräckligt illa så trycker något på något annat som gör att ja får tyngre att andas
å får svimmningskänslor,vanligtvis brukar ja ha svinont i ryggen vid dettta laget men
antagligen för att ja tränar så känner ja inte av ryggen på samma sätt men faktum kvarstår...
dax att ringa kiropraktorn å kolla läget!!
 
nu ska ja försöka att komma i säng för igår hade fan inte jon blund vägarna förbi mig förns ja snurrat flera timmar i bingen :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0