på rätt väg igen!

gårdagens oro är övervunnen!
mensvärken å träningsvärken e borta å livet e chill :)
körde ett helt okej pass ikväll men har låtigt benen vila ...
blev jätteglad över att en tjej -tror att hon jobbar som pt men ja e inte helt 100-kom fram till mig
då ja satt vid en maskin som ja absolut inte har koll på, en kollega tipsade mig om den då du kan träna rygg
på flera olika sett i den , tjejen kom i alla fall fram till mig å frågade lite försiktigt om hon fick ge mig ett råd,
självklart, ja har ju inte en aning om va ja håller på med så ja e bara tacksam om folk rättar mig! svarade jag :)
hon tog sig tid å visade hur ja skulle sitta bättre och hålla lite bredare osv, å förklarade oxå varför.
supergulligt! ja blir verkligen glad när folk e så hjälpsamma!!!
å ja tror dessutom att de gjorde susen för nu har ja träningsvärk i ryggen istället hahaha :)
 
ja trivs verkligen på mitt gym! har blivit väl bekanta med flera i personalen å dom e så himla goa!
får faktiskt mycke stöd från dom :)
å dessutom känner jag mig trygg i lokalerna, de kunde man inte tro för tre månader sen :)
man börjar ju känna igen dom som e som mig å alltid tränar på kvällskvisten, dom flesta hälsar numera
och man får nån form av känsla att man räknas å att de e okej att man e där lixom,
de e lite svårt att förklara,men första tiden kände man sig lixom ivägen men inte nu längre...
fast de kanske ligger mest hos mig själv egentligen!?
 
roligaste va ju i tisdags! då va ja å träna på en tid som ja egentligen hatar typ runt 18, de e fullt me folk  osv
men de va helt okej, satt å skratta medans ja träna för de va helt hysteriskt!!
dom har nån drive just nu, att om man tränar 2 å 2 me en pt så får man ett bra pris, å just i tisdags vid den tiden
så utnyttjade tydligen många den tjänsten.
av nån anledning så verkar dom flesta pt`na på södra station gilla de som ja kallar krypa-runt-på-golvet-träning
säkert inget fel på det men de e absolut inget för mig!!
men överallt låg de lixom folk å spratla å kräla omkring me armar å ben i vädret
å de blir ju extra roligt eftersom dom flesta vanligtvis handlar hos mig :)
sen finns de oxå en engelsktalande pt som har förkärlek till diverse övningar med boll,
bland annat sula en boll i väggen så hårt man kan, dvs mina kunder låg å åla runt nedanför mina fötter till ljudet av två bollar som stenhårt sulades mot en inte helt välvald vägg, hahah helt absurt! svårt å förklara,
de e nog något som måste upplevas!
 
nu måste ja faktiskt komma i säng för ja har en lång å rolig helg framför mig!!
kram på er!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0