massor av bilder på nu å då :)

känns som om de kan vara dax för ett inlägg!! :)
 
veckan har flytit på bra!
har laborerat lite me kosten under veckan å mozzarellan e nu mer eller mindre borta från kosten, å ja tycker att allt funkar superbra!
har inte längre speciellt mycke sötsug alls vilket gör de enkelt att inte fuska! :)
 
träningen har rullat på  under veckan! har gymmat 6 av 6 dagar ännu så länge å de ska
nog mycke till  om de inte blir full pott denna vecka!
 
i fredas efter 15 veckors krigande vägde jag in på totalt - 29.6 kg (veckans minskning  2kg) 
just nu känner jag mig målmedveten,stark,positiv,glad,stolt å väldigt tacksam!
ja får så otroligt mycke stöd å uppmuntran å självklart är det väldigt styrkande!
 
vet att de finns dom som e nyfikna å som vill ha bildbevis så här har ni! 
denna bild e tagen i dubai nån gång mellan 12-19 november förra året då hade ja tappat ynka 7-8 kg
 
 
hade samma kläder på mig idag å passade därför på att ta en bild :)
 
ja ser ju mig själv varje dag å har jättesvårt för att se förändringar må mig själv å därför är det fantastiskt att kunna jämföra bilder!
 
även denna bild e tagen i dubai, de e jag å söstrami med världens högsta torn i bakrunden
ja minns resan med så mycke glädje å kärlek! både till mitt sällskap å till platsen ♥
men ja tittar på bilden å ja minns hur ja ständigt kände mig fet å ful å obekväm!!!
haha de kanske ja gör nu oxå men ja e fan så mycke mindre fet å ja vet att ja snart kommer
kunna älska å respektera mig själv på ett helt annat plan, å kanske öppnar de även upp till möjligheten att låta nån annan älska mig!?
 
 
nästa bild e tagen efter dagens TUNGA gympass! :)
 
 
varje dag går jag ner till stationen (ibland även hem) väder å vind kvittar
de e ju bara att klä sig å med bra musik i lurarna är det riktigt avkopplande att bara
sätta ena foten framför den andra å ta sig från punkt a till b!!
något som jag för 4-5 månader sen tyckte va skitjobbigt å som bidrog till extrem trötthet å pain!
första bilden e tagen i början av december å den andra e tagen i veckan
 
så nu får de räcka me egobilder )
va som sagt å körde ett riktit tungt pass idag å de känns nu på kvällskvisten :)
tycker att de e s härligt att inte behöva "stressa mig igenom" passet utan i lugn o ro kunna pressa mig själv
å dessutom va utvilad,o-jobbad, å o-hungrig :)
har kört mina set som ja ska men sen oxå haft tid att utmana å pressa mig lite till
me flera set,högre vikter å en å en annan wawe :)
kände mig stark idag å har höjt fler kilo i maskinerna, ja älskar att känna mig stark!!
de enda som inte e helt kul med att gymma e ju att händerna tar en del stryk!
hahah ser ut som en manllig byggarbetare typ! :)
 
emma hämtade mig vid stationen å så åkte vi å hämta ut lite paket till henne
å sen åkte vi å hämtade ett paket till mig, lite påfyllning av hårprodukter å smink
har sedan många år tillbaka beställt sånt å mycket annat från ett fantastiskt amerikanskt företag
 en av delarna i företaget är en hjälporganisation one by one
en helt fantastisk ide där jag som vanlig liten ensam människa med väldigt små medel kan
hjälpa barn i fattiga länder, genom att köpa små bevis av kärlek :)
har gjort de som en grej att alltid när ja beställer köpa nån grej från one by one
allt från pinns till musmattor å denna gången fina armband :)
köpte några stycken å dom kommer hamna på armen till folk som jag tycker om aldeless speciellt mycket
eller som ja tycker behöver lite synlig kärlek å uppskattning )
 
 
kvällen spenderade jag hos emma å bror, fick en välbehövlig klippning av emma TACK! :)
hahah de e inte alltid så lätt i klippa nån me över 1m hår men vi har snitts på detta efter många års träning
haha ja står å emma sitter på golvet :)
 
nu ere dax att se ett avsnitt av favvoserien å sen ska ja knoppa så ja e utvilad tills morgondagens gympass! :)
kram på er alla gobitar!
 

Kommentarer
Postat av: Elizabeth

Du är så grym Emma! En riktig kämpe och så stark. Beundrar verkligen dig och följer din blogg för styrka och inspiration! Kram

2013-02-10 @ 07:36:48
Postat av: Monica

Fy fan vad du är grym Emma ! Starkt jobbat :))

2013-02-10 @ 09:16:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0