man orkar om man måste å när sl har en kupp mot än :)

har sovit en rikti svettig tablettsömn inatt å vaknade ändå tidigt me en grönjävlig mensvärk :/
pilla i mig lite mer tabletter å lyckades somna om när dom kicka in...
vaknade aldeles försent  för att både hinna duscha å äta  så ja hoppa in i duschen å sen fixa ja en snabb matlåda
eftersom ja fortfarande hade orimligt ont bestämde ja mig för att ja helt klart fick åka buss till stationen
men eftersom sl uppenbarligen tycker att ja behöver röra på fläsket så såg dom till att chaufören inte kunde klockan utan segla förbi hållplattsen 5 minuter tidigt så de va ju bara att knata ändå.....
lagom till fem hadde värken släppt så pass att ja kunde få i mig dagens första mål, kul å va kvinna!!!
efter jobbet stutsa ja upp till gymmet :)
hade bestämt redan innan att ja skulle mörda ben idag så ja la mig till rätta i benpressen
värmde upp med 5 set på ganska låga vikter
15X50kg
15X60kg
15X70kg
15X80kg
12X90kg
sen körde ja lite wawes för å se hur mycke ja kunde klara av
har ju inte kört så mycke benpress iom att ja har problem me ett knä,första gången ja körde me sarah har ja för mig att ja gjorde mellan 1-7 reps på olika vikter upp till 110
idag satte ja ett nytt person bästa :)
5X60kg
3X80kg
1X100kg
 
5X70kg
3X90kg
1X110kg
 
5X80kg
3X100kg
1X120kg
 
5X90kg
3X110kg
1X130kg fail!! men den kommer snartt!!! :)
såå nytt pb 120kg
 
körde några maskiner till å sen åkte ja hem, tanken va att ja skulle gå hem från stationen eftersom ja inte körde
nån cardio på gymmet men när ja kom till tullinge å stälde mig upp bestämde ja snabbt att
ja inte skulle palla då benen e total mördade !!! hahaha jo tjena! sl tycker ju att ja e tjock, hur kunde ja glömma det??
eftersom tåget va sent så passade bussjäveln på att dra tom precis i tid när tåget kom in så.....
halvvägs stannar söta lollo å frågar om ja vill ha skjuts men då stålsatte ja mig å tackade artit nej :)
 
tycker att de e kul att folk ifrågasätter hur i helvette ja kan träna på sats som e så dyrt
men faktum e att ja pröjsar ju mer pengar till kuk sl som ja spenderar mindre tid me å som typ aldrig funkar som de ska!! då tycker ja inte att sats e speciellt dyrt!! pärspektiv kära vänner!!
va spelar de för nån roll om man betalar dyr peng för nått som e braa för än? hur ofta lägger man annars pengar
på sig själv ??
nä ja trivs på sats å där kommer ja stanna, de får kosta va de kostar! men ett billigare alternativ till kuk sl vore nått :)
 
till slut vill ja bara poängtera att jag (räknat från fredagens vikt) har har 5 kg kvar till dubbel bananlåda :)
bara en rolig tanke lixom !
nu ska ja käka middag tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0