ja VET att detta e bra för mig!

ja mår så bra när ja får känna mig bra!
när man gjort sitt bästa å känner sig nöjd, mer kan man alltid göra, å man kan alltid jämföra sig
me nån som gör mer å bättre men va fasen tjänar de till då?!
nä man ska bara jämföra sig med sig själv å man ska vara stolt över va man presterat!
ja känner folk som alltid tränar varje dag, haha känner folk som tränar FEM gånger om dan :)
men de får ju stå för dom alla bestämmer själva lixom, ja skulle aldrig lägga mig i
ja förstår faktiskt inte folks behov av att lägga sig i andras liv!
okej om nån mår dåligt då kanske man bör lägga sig i, men va fasen verkar ja må dåligt eller?
"träna inte så ofta" "man ska vila varannan dag" "ska du äta de där...på dom tiderna...akta så du inte blir annorektisk (hahah stor risk!) ...lyft inte så tungt..pröva soppdiet..löpband hemma e inge bra....bla bla bla"
tack för alla fina råd! verkligen! men ja behöver inga råd, ja mår bra! ja mår bra! ja mår bra!!
vi gör så här istället, ja frågar om ja behöver hjälp ok?!
ja har fortfarande sarah vid min sida (även om de e en atlant(?) i mellan oss just nu)
hon har stenkoll på mig så sluta oroa er!
så nu va de sagt så hoppas vi på att ja slipper alla gliringar framöver!
ja behöver lixom lägga min energi på annat inte hela tiden försvara va ja gör...
...för varje gång nån säger att ja gör fel så tappar ja ju tron på mig själv....
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sarah

Emma, exakt, lämna alla orosmoln till mig. Finns för dig 24/7. Måste dock medge att du är OTROLIGT självgående vilket är en viktig ingrediens till lyckade resultat.. Du presterar fantastiskt. Puss <3

Svar: tack mitt hjärta!du gör mig stark å bara vetskapen om att jag har dig funkar :)
även om du just nu e långt borta så hör jag dig ständigt "fuck lagom!" "aldrig vila!"
"allt du gör payar off!" :)
emzingen

2013-02-11 @ 18:07:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0