en gåva som inte kommer från hjärtat e ganska menlös!

livet rullar på lixom!
veckan (träningssveckan alltså fr-fr ) har vart en fullpotts vecka va de gäller gymmet
har vart där å krigat 12 dagar i streck å e sjukt sugen på att försöka övervinna mina sömnproblem
å faktiskt ta mig dit innan jobbet imorn -de e väl bara å ta sig i kragen å vakna- tycker säkert många nu,
men faktum e att ja har min absolut tyngsta sömn mellan typ 07-12
å mitt stora problem e ju att somna - när ja väl somnat e de inte mycke som väcker mig :)
varje natt innan ja somnar ställer jag minnst 10 larm var på båda mina mobiler + min väckarklocka
å oftast sover ja igenom första timmen trotts att ena lurens larm håller låda 10 minuter om de inte stängs av...
har sovigt mig igenom byte av spis samt byte till säkerhetsdörr bara för att nämna några saker :)
älskade dom där härliga gångerna på läger när konfirmanderna skulle jävlas me oss ledare å väcka oss tidigt
enom att banka på fönsterutor eller springa in å skrika hahah ja har aldrig vaknat utan bara fått de berättat
för mig hahah
 
trotts hård träning å noll dietslarv tappade ja "bara" ett kilo denna vecka men de finns säkert massor av anledningar till det som egentligen e helt ointressant
siffran på vågen e ju inte allt som räknas!... haha även om de känns som en klen tröst :)
stängningen av jobbet strulade en del idag , vilket gjorde att ja bara hade 20 minuter på gymmet idag
men 20 minuter e fan 20 minuter! stressade in släpte ytterkläder å väska i en hög breve cykeln
å kärde en kvarts riktigt grisiga intervaller å sen en kvarts powervalks nere på perongen medans ja inväntade tåget
(me 9½ kg på ryggen) all träning e bra träning :)
 
igår när ja kom upp på gymmet hade ja vart så sjukt lycklig om de hade funnits en sandsäck!
alla hjärtans dag tar verkligen fram den finaste sidan av mig...NOT!
vilken jävla hysteri asså!!
ja har verkligen inget emot att de finns en dag där du ska sprida kärlek, de försöker ja själv göra!
men hysterin som råder där -framförallt brudar- better sig helt sneknullat tycker ja e vansinnig!
för ett par år sen kom en kille i 20-25 års åldern in i butiken straxt innan stängning å vrålar
 
killen- vart har ni dom där jävla askarna me gelehjärtan i?
jag- dom e slut tyvärr
killen - men va fan ska ja göra då ra??
jag- köp en chokladask eller så har vi gelehallon på lösvikt, eller en bukett rosor kanske?!
killen- men för i helvette om ja inte har ett sånt där jävla gelehjärta me mig så får ja inte komma in, va fan ska ja göra???????
jag- byta tjej kanske!!!! ???
 
vet inte hur många mansfolk som fråga mig om deras gåva verkade okej, å om ja trodde den dög?
helt sjukt!!
för mig handlar det inte om vad du ger utan att de du ger kommer av vilja å från hjärtat!
allt borde ju handla om uppskattning, å om ja ska va helt ärlig nu så skulle ja bli mer berörd om min kärlek
skrev nått sött direkt å ärligt från hjärtat typ på en bit muggpapper än om han kom hem
me ett jävla plasthjärta me äckliga geleklumpar i!! :)
 
ja tog själv å utnyttjade kärleksdagen genom att skicka iväg mina 4 välgörenhetsarmband
till 4 fantastiska kvinnor som har betydigt väldigt mycke för mig under de senaste året,
dom 4 som har stöttat mig enormt under den fruktansvärda våren som va.
för mig känndes de viktigt att personligen få tacka för allt stöd!
självklart finns de många fler som har stöttat mig under året! å ni e inte sämre på något sätt!
men dessa 4 har funnits lite mer elller gjjort lite galnare uppoffringar lixom :)
även uppoffringarna är av olika karraktär men lika viktiga haha känns som syster emma drog vinsten under dubaiveckan mot syster thess stöd vid begravningen ;)
 
ta hand om varandra där ute nu, å trevlig helg på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0