de kan alltid bli värre imorn :)

vaknade me en ganska saftig träningsvärk i benen :)
fast den va ingenting mot den där förbannade mensvärken!
så jävla orättvist att vissa slipper de helt å andra får lida en hel vecka i månaden!
å jordens jävla mansfolk gnäller över att de e jobbigt me morgonstånd typ :)
 
efter diverse tablettintag kom ja i alla fall på fötter å gjorde mig snabbt redo för lite trevligt besök
av en av mina bästa å äldsta vänner,å hennes lillkille.
ja har många vänner å ja e nog ganska öppen me dom flesta
men de finns en liten skara som är fruktansvärt viktiga i mitt liv, några stycken som jag är totalt öppen mot
å som ja inte skulle klara mig utan! en liten skara som ja skulle göra vad som hellst för å som ja vet gör det samma!
thessan e en av dom :)
vi har delat mycket under dom åren vi har umgåts,väldigt mycke skoj, absolut!
men tyvärr oxå en hel del skit, vi har alltid funnits för varandra å de känns fint!
på lördag ska ja få ett riktigt hedersuppdrag, att bli gudmor till hennes lilla prins :)
på papper e ja inte gudmor åt den äldre prinsen men i mitt hjärta gör ja absolut ingen skillnad på dom!
gudmor är något man är! ett uppdrag man tar på stort allvar inte något som står på ett papper!
ja har själv världens bästa gudföräldrar! dom har alltid funnits för mig å ja har alltid sett upp till dom,
ja vet att dom finns för mig å att ja alltid kan finna tröst å goda råd hos dom, eller värme å gladaste glädjen :)
dom har lagt grunden till hur jag ser på mitt uppdrag!
vi prata lite dop å hjälptes åt att välja texter + att hon hjälpte mig å välja kläder till lördag hahah
ja har ju lixom ingen koll på mig själv längre :)
å ingen ordenklig spegel har ja heller (måste fasen fixa det!)
men nu vet ja va ja ska ha på mig :)
 
efter thess åkt hem åkte ja till gymmet,körde på ganska hårt ida mycke rygg!
så himla skönt nu när ja tränar ryggen mycket så känner ja jju inte alls av mitt gamla ont!
förr va ja ju väldigt begränsad i va ja kunde göra,framför allt hemma,
saker som att diska å dammsuga eller stå upp länge i ett stilla monotomt läge va typ uteslutet,
de e fortfarande inte helt bra men en väldig skillnad!
så ryggen tränar ja ganska mycket! har idag kört flera ryggövningar å en hel del mage,
sen kom ja på den ultimata iden att försöka bota träningsvärken me att träna samma muskler igen,
hahahaha vilken jävla sunkig ide asså!! hahah åldrades ca 250 år :)
tagens värsta måste ha vart trappan ner från tåget i tullinge hahah de gjorde så ont å va så stelt så ja asgarva åt mig själv!
ja herr gisses kommer ja ur sängen imorn så ska ja nog köpa mig enn lott :)
nu måste ja gå å kissa...vilket ja inte ser fram emot eftersom det innebär att ja å mina onda lårmuskler måste sätta oss ner på toan :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0