åter i fas :)

de har vart en festlig helg!
mitt vanliga liv har blivigt lite lidande då ja inte ggymmat fr-sö å dessutom kan man väl säga
att ja inte riktigt höll mig till min kostplannering i lördags :)
men i fredags va ja ute på en 1½ timmes prommenad å även i söndags så de känns okej ändå!
 
idag va jag på gymmet efter jobbet å körde ett GRYMT pass :)
höjde vikterna både på mage å på ryggen å sen satte jag nytt pb i benpressen!!!
fan va kul för mig lixom :)
de va lite kul för ja körde först 5 vanliga set
15X 50,60,70,80,90 kg
å sen va ju målet upp 1X130kg som ja faila förra veckan
hade precis kört en 5a på 110kg när de kommer fram en kille å frågar om ja har mycke kvar,
nä ja e snart klar svarar jag, förhoppningsvis 4 press kvar, ja om ja nu grejar den sista eftersom ja bommade
samma vikt förra veckan :)
-ta den tid du behöver svara killen, ja tror de kommer gå bra du har viljan i ögonen å du har sett stark ut hitintills
....har han kollat? pinsamt tänkkte jag för man e ju inte direkkt vrålsnygg när man kör benpress hahah
 
satte i alla fall 3X 120kg å började ångra att ja körde 1000m rodd innan benpressen hahah
tänkte att ja kommer ALDRIG få upp 130 men man ska ju alltid pröva i alla fall
-de kan ju inte å mer än ...ja att de inte går :)
så ja banka i 130 kg andades ett par gånger å tänkte att de e väl fan bara å trycka så mycke man kan!
antingen funkar det eller så funkar de inte eller så fiser man ner sig :)
eftersom de bara va snubben å ja där nere å han reddan sett mig benpressful OCH hade lurar på sig
så satte ja mig till rätta å tröck :)
halvvägs tänkte ja ge upp för de va så jävligt men så kom ja å tänka på va han sagt,
du har viljan i ögonen.... de stämde nog bara delvis för ja hade viljan i hela kroppen!
pang sa det å så satt ja där me raka ben :)
klockan va slutadax så ja gick å klädde på mig ytterkläderna å på vägen ut roppar klillen
130kg grymt bra jobbat, ja sa ju att du skulle fixa det!
haha kul me lite pepp!!
 
de som e de bästa me allt e att knät verkar palla trycket!!!!
 
helgen om 2v altså min nästa lediga ska jag HÖR Å HÄPNA på en schlagerfest
hahah musiken suger men sällskapet e grymt å när feligast av feligast låt har vunnit så kommer de även
spelas musik som går att lyssna på :)
nä men ärligt världens bästa x e me å arrangerar festen OCH lagar maten
(lugn den kommer gå helt i mitt kostschema)
ja va på "samma"fest för ett par år sen å hade faktiskt väldit trevligt
dessutom kör vi al in detta år, eftersom festen hålls på ett hotell så har jag å lisa bokat in ooss i ett rum oxå
så vi slipper åka hem mitt i natten! :)
tanken e att checka in vid 14 rycket på lördan, kasta av oss grejerna på rummet å sen gå ner å svettas
lite på hotellets gym å avsluta passet me lite bastu :)
sen när vi e rena å möra så eere bara att piffa till oss lite innan middagen
grym plan va?! :)
 
nu ska ja å mina möra lår hoppa i säng! puss på er ;)
 

Kommentarer
Postat av: Emma bäbis

Såååå jävla grym du e :D
Du är en otrolig inspiration,
Hoppas du vet det :)
Sån otrolig drivkraft,
Love you

Svar: tack min fina!! tror minsan att vi inspirerar varandra å de e grymt!!
emzingen

2013-02-28 @ 16:41:05
URL: http://emmaidalouise.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0