äntligen e måndagen förbi!

lååång dag idag! tänk att måndagar alltid e speciellt jobbiga! :)
de e segt att komma ur sängen å på jobbet e kunderna måndagsgriniga,
folk e trötta å stresssade ...precis som än själv lixom :)
självklart gick ja till gymmet efter jobbet! men de e oxå alltid surt efter ledig helg,dvs grym gymhelg :)
två dar irad har man lixom fåt maxa på gymmet, utvilad,o-hungrig, å o-jobbad
man har höjt alla vikter å gjort sköna resultat ..å så kommer man upp måndagskvällen
å allt känns tungt å magen e hungrig å bla bla bla...
nåväl även om de inte va de mest givande passet så gjorde ja i alla fall typ de ja skulle :)
å jag va ju där! tror att de e så jäkla lätt att inte palla å hoppa över att tänka ja går imorn istället
för mig e de sjukt farlig! ja är lite av en -allt-eller-inget-människa
måste lixom tygla mig själv å för mig e NOLLTOLLERANS lättast!
-du e ju så duktig, en bit choklad de kan väl inte skada,elleer en liten bulle,eller FÅR du inte??....
 
vadå får inte? klart ja får, vem kan säga att ja inte får? :)
klart ja får, men allt har sitt pris!
jag unnar mig vid väldigt speciella tillfällen!
i dubai unnade jag mig! å sen dess har ja unnat mig några gånger tex på julafton
då unnade jag mig att äta macka me ost åååh så gott de va! :)
klart ja kan ta en bit choklad! ..men ja vågar inte , de känns för riskabelt för ja vet ju inte om de kommer göra mig jättesugen lixom å då låter ja hellre bli!
 
tänk å ha en sån här nu! ja skulle troligtvis äta tills de tog slut å de e lite de som e mitt problem!
en bit för mig blir ofta en väldigt stor bit, 200gram eller så :)
 
hur många har inte slutat röka å sen tar en cigg på en fest, som sen blir nån cigg i veckan, å nån cigg om dan å
tjofadderittan så e man rökare igen lixom.... nej tack! för mig ere lättare att helt avstå just nu!
 
vet att folk tycker de e tråkigt eftersom de oxå gör att de där vanliga enkla "ska vi ses på en fika"
blir lite knepigt , men de e nu å för ett tag framöver som ja kommer va en tråka!
tills ja känner mig stark i detta ...
men den 23/2 då e de dop å fest, då tror jag att ja ska unna mig faktiskt,lite i allafall :)
måste va lite försiktig eftersom unnandet samtliga gånger har slutat me ont i magen å en jäkla spring på toa
hahah stakars magen den e inte van me skit längre :)
 
imorn ska jag göra ett sista försök att hitta ett par nya vinterskor, eftersom ja fortfarande fryser om tårna
trots att ja har vart hemma i 3 timmar!
å sen ska ja återigen kolla om ja kan hitta nå dopklädsel :/
klart de e ett dellikat problem men fortfarande ett problem!
att kläderna blivit stora :)
arbetskläderna skiter jag i! ja har ju snöre i midjan så att ja inte tappar dom :)
men när man ska bli gudmor till en söt liten pojk då kan man inte se ut som nån tältande hipphopper  )
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0